Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja det hade varit någotTja varför inte skijoring, det var ju nästan en olympisk gren
http://www.slate.com/blogs/five_rin...n_ski_racing_was_almost_an_olympic_sport.html
Skidbalett! Var med i OS för ett tag sedan.
Men BARA om frisyrerna ingår!Skidbalett! Var med i OS för ett tag sedan.
Skriver under på detta.Islandshästtävlingar. Sportgrenarna.
Om du menar det som vi kallar fotboll så är det ju med i OS (sommar-OS då förstås). Håller annars med om att det är superkul att big air är med numera!Skriver under på detta.
Slopestyle och Big air är ju med nu, så jag är rätt nöjd i övrigt tror jag. Fast riktig fotboll skulle ju kanske inte skada som deltagande sport heller.
Nej, inte för seniorer på herrsidan, det är U23. Så OS har rätt låg status för herrfotboll, det har FIFA sett till.Om du menar det som vi kallar fotboll så är det ju med i OS (sommar-OS då förstås). Håller annars med om att det är superkul att big air är med numera!
Ja just det, de har nåt märkligt system där. Himla skumt det där!Nej, inte för seniorer på herrsidan, det är U23. Så OS har rätt låg status för herrfotboll, det har FIFA sett till.
Nja, det är de ju absolut inte. De har ju kämpat för att få det till OS-grenar, det här är ju bara andra året och senast krockade de ju, det var anledningen till att inte de bästa kom till OS då, de ville inte välja bort X-games. I år är det ju annorlunda.Ja just det, de har nåt märkligt system där. Himla skumt det där!
Men det är väl annars lite som för extremsportarna, de verkar vara lite nonchalanta för OS än så länge och det är framför allt X-games som gäller! Men det ändras väl förhoppningsvis om några år sådär.
Nej det är ju absolut sant att alla inte är nonchalanta såklart. Tänker bara på flera intervjuer jag hört med bland annat Henrik Harlaut och några andra, som verkade tycka att X-games är större men jag håller med om att de ändå verkar tycka att OS är stort och kommer bli större. Det är ju i alla fall väldigt många bra som är med i år vilket såklart är jättekul!Nja, det är de ju absolut inte. De har ju kämpat för att få det till OS-grenar, det här är ju bara andra året och senast krockade de ju, det var anledningen till att inte de bästa kom till OS då, de ville inte välja bort X-games. I år är det ju annorlunda.
Åh DRÖM!Världens farligaste sport!
Dodgeball
Åh DRÖM!
Bästa vore om dodgeball kunde vara med i både vinter och sommar-OS. Bollar på sommaren, snöbollar på vintern.
Tja varför inte skijoring, det var ju nästan en olympisk gren
http://www.slate.com/blogs/five_rin...n_ski_racing_was_almost_an_olympic_sport.html