Vilken färg?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mlii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 156
M

Mlii

Haha, så pinsamt det här är men jag har STORA problem! Jag är helt galen när det gäller matchande saker, det måste verkligen vara matchande! Till min nya häst som jag har i träning nu vet jag inte vad hon ska ha för nån färg.. Har gormat på nu och bestämt mig, ändrat mig osv ett par gånger.. behöver lite smaktips! :)

Många tänker säkert "spela roll" men det är nånting som gnagt sig in i min hjärna, färgen måste matcha hästen och resten av utrustningen ska vara samma färg...

Vilken färg passar hon i?

2cf009f4f5bc8e553ebf75fe53bb7716.jpg

9d0ea7641ff095f0818fec7f3984c9cd.jpg

Sv: Vilken färg?!

Vinrött, mörk grönt..kanske marin? Väldigt snygga färger enligt mig :love:

Jag tyckre att din häst passar i de klassiska färgerna; mossgrönt, marint, samt den bruna färgskalan; beige, teracotta?, brunt, mörkbrunt, ljusbrunt..

Jag har funderat starkt på mossgrönt.. men är sugen på beige el. teracotta.. BESLUTSÅNGEST!

Det lutar typ mot att jag blandar marin och ljusblå på henne nu.. haha, lite svårt att bestämma mig :] Men.. jaa.. fortsätt tycka till :D

Marinblått, mörkgrönt, khaki eller olivgrönt, beigt, brunt, vinrött eller varför inte grått? :) Kanske en kombination av olika färger. T.ex. ljusblått, grått och svart ihop skulle nog vara snyggt på den hästen!

Mlii skrev:
Det lutar typ mot att jag blandar marin och ljusblå på henne nu.. haha, lite svårt att bestämma mig :] Men.. jaa.. fortsätt tycka till :D

Åh. det lät snyggt :bump:

Min häst har ungefär samma färg, och jag satsar helt klart på beiga färger, såå snyggt!

Min häst har ungefär samma färg och jga tycker hon är underbar i beigt. så satsa på det:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka