L
Lawendel
Är i valet och kvalet om vilken färg på träns (pullarträns med platta remmar) jag ska köpa för att matcha sadeln.. Vill helst ha den bruna färgen jag har på tränset nu (eller kastanj, eftersom Hööks nu fått in en platt engelsk nosgrimma och ett V-format pannband som bara är
, i kastanj), men eftersom sadeln är mörkbrun, och nästan ser svart ut, så vet jag inte om det skulle se bättre ut med någon annan färg... Har funderat om jag skulle införskaffa mörkbrunt, men det är bara det att jag inte vet någon platt engelsk nosgrimma eller pullarträns i mörkbrunt som kan passa sadeln
... Och svart vill jag inte ha!
Någon som har förslag på vad som kan passa?
Bild på sadeln (extremt dålig, men jag har ingen bättre, och dessutom så är sadeln inte sådär skitig som den ser ut
)
Onödig tråd kanske, men jag vill ha lite tips, annars kommer jag aldrig att kunna bestämma mig :smirk:
Någon som har förslag på vad som kan passa?
Bild på sadeln (extremt dålig, men jag har ingen bättre, och dessutom så är sadeln inte sådär skitig som den ser ut

Onödig tråd kanske, men jag vill ha lite tips, annars kommer jag aldrig att kunna bestämma mig :smirk: