Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

Här kommer ny bild.
e: skimmel, u: fux, eu: skimmel ee: fux. ue fux, uu. brun
019.JPG

017.JPG

Den där kan jag nästan garantera kommer skimla av! :) Ser ut att vara född fux, men lite svårt att avgöra utan att se bild från dag 1.

Den där kan jag nästan garantera kommer skimla av! :) Ser ut att vara född fux, men lite svårt att avgöra utan att se bild från dag 1.

Han är här endast 12 timmar gammal från idag ;)

KL

Nu är det över 1000 inlägg i den här tråden. Ett av syftena med tråden är att man ska kunna läsa tidigare inlägg och se om man får svar på sin fråga där. Nu är tråden alldeles för lång för att någon ska orka läsa igenom den så därför låser jag denna och skapar en ny.

Görel - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
283
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka