Vilken cykel ska jag ha? Långdistans.

LovingLife

Trådstartare
Behöver inhandla en bekväm, snabb och praktiskt cykel för långdistans - tänkte cykla 60 mil nästa vecka. :)(Ja, jag är spontan av naturen)
Vilken typ av cykel ska jag leta efter?
 
Sv: Vilken cykel ska jag ha? Långdistans.

Har du tänkt cykla bara på asfalt eller i skog också? :)

Landsvägscyklar är klart snabbast men de funkar bäst på asfalt. Har du tänkt cykla i skog också tror jag en hybrid skulle vara bäst, de har ställbara funktioner så att man kan anpassa dem både för asfaltscykling och terräng.

Men gå in och prata med personal på någon duktig cykelbutik, de vet vad du behöver :)
 
Sv: Vilken cykel ska jag ha? Långdistans.

Jag har hittat en cykel att hyra nu! Ev. för senare köp. Långfärdscykel scott, racerhybrid. Tror den blir perfekt, så på måndag drar jag iväg!^^
 

Liknande trådar

Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 196
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 054
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp