Åh vad jag håller med om det!Choklad ska ligga i kylskåpet. Dessvärre tycks jag vara den enda på planeten som förstått det.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad jag håller med om det!Choklad ska ligga i kylskåpet. Dessvärre tycks jag vara den enda på planeten som förstått det.![]()
Åh, då är vi två!Åh vad jag håller med om det!![]()
Om det är mjölkchokladstypen, absolut.Choklad ska ligga i kylskåpet. Dessvärre tycks jag vara den enda på planeten som förstått det.![]()
Ja, det har du ju rätt i. Men jag vill att det ska smaka kylt också.Om det är mjölkchokladstypen, absolut.
Den mörka klarar att säga krack när man biter även i rumstemp.
Jag läste syltJa, det har du ju rätt i. Men jag vill att det ska smaka kylt också.
Syltburken står närmast till om man redan är i kylskåpetJag läste sylt![]()
Usch. Leder tanken till fylld choklad. En styggelse om det handlar om frukt, bär eller sprit.Jag läste sylt![]()
Fransk nougat räknas som choklad överdragUsch. Leder tanken till fylld choklad. En styggelse om det handlar om frukt, bär eller sprit.
Är det med vit nougat inuti? Diss på den med.Fransk nougat räknas som choklad överdrag![]()
Ah det är den.Är det med vit nougat inuti? Diss på den med.
Oavsett vilken choklad det är så spelar det väl ingen roll för smaken om det är en stor eller liten bit? Så frågan gällde inte alls choklad i småbit, utan om vilken choklad som är populärast. Det belyser ju också att tillgången är olika beroende på vilken choklad som använts i olika produkter.När jag röstade fattade jag inte att det gällde choklad i småbit, utan förutsatte att det var i kakor
Märklig tråd på ett sätt. Jag hade personligen velat att man kunde köpa frysgrejer i styckpack, typ två potatisbullar, två frysta vårrullar eller en portion fryst pommes strips. Som jag kunde haft som nödmat i frysen. Men det handlar ju om efterfrågan (och tillgång såklart)![]()
Fylld choklad är fina grejerUsch. Leder tanken till fylld choklad. En styggelse om det handlar om frukt, bär eller sprit.
Det är tantchokladFylld choklad är fina grejer.
Min ligger i allmänhet i magen illa kvickt.Choklad ska ligga i kylskåpet. Dessvärre tycks jag vara den enda på planeten som förstått det.![]()
Man lever farligtFinns en Lindt butik i Kungsbacka![]()
För att den ska smaka mindre chokladVarför ska den ligga kallt?
Jupp. Med mogen smak.Det är tantchoklad
(Jag har varit tant i sådär en tio år)