Vilken Bur????

T

TiffyToff

Jag ska ju skaffa råtta men jag vet inte vilken bur jag ska köpa och det ska ju vara två stycken honor så Ja jag Behöver tips på bur som är billig :bump: Skicka gärna länkar!!!:bow:

Sv: Vilken Bur????

grand-prix.se har en hel del burar hyfsat billigt (till marsvin och hamster iaf, är inte säker på råttburarna) men vad frakten av de skulle bli vet jag inte.
Riktigt billigt kan du ju hitta på blocket.se, men då är det ju begagnade burar.

Tja, jag kan ju tipsa om en Laura Super, från Gabber. Gott om plats till både spring och klättrande, inte så dyr (här får man betala 1000 kr för en ny, begagnade kan man hitta för typ 500 på blocket.se). Och så finns det plats för fler råttor, för tro inte att du kommer kunna nöja dig med två inte! ;)

//Zäbra som har 12 råttor och ändå är sjuuuukt sugen på att köpa bebis :angel:

Jag skaffade mig en stor fågelbur och inredde den.
Men kolla runt på blocket efter begagnade burar, finns gott som sådant.

Tack!:love: för alla goda råd!:bump: ska kolla på direkten! ..... stavas det så :smirk:

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
569
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: MJLee
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
767
Senast: Tilly_85
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar