Vilken Buke-häst skulle ni vilja rida?

Sv: Vilken Buke-häst skulle ni vilja rida?

Den första jag tänkte på var Seabaz connemara!

Finns en welsh cob här också någonstans som ser härlig ut, men kommer inte ihåg vad användaren heter tyvärr.

Jag skulle vilja att Lancet ledde runt mig på valfri av de hästar hon sitter på. Luxus hade också varit rolig att bli runtledd på. :)

Och så hade jag gärna provat sommarminnes stora runda (i ridform, inte i kroppsform :o). Kryddans PRE verkar också fräck!

Den första jag tänkte på var Seabaz connemara!

Finns en welsh cob här också någonstans som ser härlig ut, men kommer inte ihåg vad användaren heter tyvärr.

Seabaz's Z är ju såå fiiin :love:

Sen hade jag också Snigeleffekts fina welsh (Blomman?) i åtanke, kan det vara samma du tänker på?

Jag skulle helst vilja rida IronWills Stella (Hon är så fiiin :love:), och Nominous fina skäck (som jag inte vet vad han heter? :o, han ser så maffig ut!) Sen skulle jag såklart även vilja rida någon av de mest välutbildade hästarna också, det är alltid kul att rida hästar som kan. :)

:eek: Haha den hade jag INTE räknat med! :D Men du är välkommen hit om du vill ;) Och han stoltserar med fina namnet Manne :D

Är nog inne på nån av dina smulan87, gillar dem :)

Även Giinnes Gustav :)

Som många andra så tänker även jag på någon av hästarna som Lancet visat upp! Min största bukecrush genom tiderna tror jag är på hennes gamla skimmel Miranda som jag dregglat mycket över på avstånd :D Men vad jag förstått så har hon väl gått till avel för ett bra tag sedan? :)

Och till lady Lusifer!

Tack så jättemycket!! :bow:

Just nu är han lite väl yster kanske, men han coolar nog ner sig när det blir lite varmare... typ 40 grader eller så :D

Det var så lite så! :) Han såg i mina ögon så "korrekt" ut i det han bjöd på, så det hade varit spännande att känna hur det känns!

Kryddan, då kanske jag avvaktar tills värmeböljan etablerat sig i några veckor. Jag bryter så förfärligt många ben när jag trillar av nämligen. :D

Snigeleffekts Blomman och någon av Lancets topptrimmade springare :bow:

KL
m85's fina PRE!
Den var en första jag tänkte på också.:)

Oj, vad roligt att ni tycker att han ser trevlig ut :love:
Nu är han under igångsättning och extra luftig och rolig min lilla dynamit gubbe hehe :bump:

Den första hästen jag tänker på är snigeleffekts Blomman som ser väldigt rolig ut.
Sedan finns det en fälttävlanshäst jag alltid tyckt lite extra om, Murrays underbara Sigge !

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 844
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 298
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 054
Senast: Sasse
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 352
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31