vilken är bäst

M

mad

hej bara en fråga vilken tävlings ryttare tycker ni är bäst vem rider snyggast å ser utt att ha gladast hästar....
inom :bump:alla grenar

Sv: vilken är bäst

Min röst faller på en tjej som rider en ljus fux quarter med ännu ljusare man och svans, vet tyvärr inte vad hon heter, jag är ganska säker på att hon är amateur, förra året visade hon sin häst i juniorklasserna, kanske någon annan vet vem jag menar? Det jag gillar med henne är att hon alltid är lugn och metodisk, det ser alltid lika fint ut när hon rider och hennes häst är alltid positiv!

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: Blyger
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Äpplet.
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 079
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar