Vilka transportskydd passar b-ponny?

Diamantica

Trådstartare
Har stått i butik flera gånger och hållt i höga transportskydd som ska passa vår b-ponny. Men de är ju gigantiska!!! Kan någon intyga att de inte går upp till skapet? Något märke som är mindre än andra? Jag vill inte ha några låga utan de ska vara höga. Hästen ifråga är ca 1,25.

Har stått i butik flera gånger och hållt i höga transportskydd som ska passa vår b-ponny. Men de är ju gigantiska!!! Kan någon intyga att de inte går upp till skapet? Något märke som är mindre än andra? Jag vill inte ha några låga utan de ska vara höga. Hästen ifråga är ca 1,25.
mät hästen från golv till knä/has och omkretsen på benet, jämför sen i butik.
enklast och billigast

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 643
Senast: Ceta
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 865
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 946
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka