Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilka Trakehner och halvtrakehnerhingstar finns tillgängliga i sverige?
Tänkte jag skulle spinna vidare på Quickstars tråd och se om vi kan finna de hingstar som finns tillgängliga för svenska stoägare och som ger gröna papper hos ASVH.
Sv: Vilka Trakehner och halvtrakehnerhingstar finns tillgängliga i sverige?
Szkopul är den ende som står i Sverige. Kostolany, Silvermoon och Caprimond samt några till har varit tillgängliga, men eftersom alla licenser för året inte är lösta ännu är det svårt att veta hur det ser ut i år.
Såg inte att du skrivit halvtrakehner, svarade bara på renrasiga.
Sv: Vilka Trakehner och halvtrakehnerhingstar finns tillgängliga i sverige?
2008 fanns följande att tillgå:
Renrasig Trak
Herzensdieb e. Tambour
Hohenstein I e. Caprimond
Insterburg e. Hohenstein
Kostolany e. Enrico Caruso
Silvermoon e. Kostolany
Summertime e. Michelangelo
Szkopul e. Arianin
Halvtrak
Highcruiser e. Hohenstein
Highlander e. Hohenstein
Hohenstaufen II e. Hohenstein
Hotline e. Hofrat
Obelisk e. Matador
Scharmeur e. Schwadroneur
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.