April, maj,maj, juni,juni,juni, juli,juli,juli, augusti,augusti, december.
Jag skulle avlida med 3 juli i rad. Vilken mardröm!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
April, maj,maj, juni,juni,juni, juli,juli,juli, augusti,augusti, december.
Här är ju snö av dåliga kvalité och där det inte är snö är det vatten och lera. Tog en bild ute idag och allt är grått eller brunt nere i dalen. Men jag avskydde maj när jag bodde i Uppsala också, då började det bli för varmt och man visste att det bara skulle bli värre och värre.Näst bäst efter september. Kryddor börjar kunna skördas, snön är borta sedan en tid och inga återfall inträffar, hyfsat varmt utan flugor, getingar och bromsar, frukost kan ätas ute, svalorna kommer med sina telningar, fodringen till hästarna kan nedtrappas och avslutas.
Maj
Jag avskyr sommar så gillar inte att ha den framför mig . Bokskogar låter fint iaf. Vad är ESC?Utslagna bokskogar, vitsippor, skir grönska, blommande vårlökar och fruktträd, LJUSA morgnar och kvällar, lagom varmt - och hela sommaren finns kvar framför en som en ännu oöppnad present. Och så ESC-final mitt i alltihop. Hur kan man annat än att älska sköna maj?!
Enig!Jag skulle avlida med 3 juli i rad. Vilken mardröm!!!!!
I södra Sverige är det ju typ sommar i maj. Älskar maj. Den maj du beskriver låter som typ februari här där jag bor, hade dött om jag hade behövt fler månader av den, så förstår ändå vad du menar.Vad många som gillar maj?
Jag gillar ljuset väldigt mycket. Därför två maj. Annars är maj rätt kall och trist ofta. Just idag rätt vacker dock.Vad många som gillar maj?
Vad många som gillar maj?
Det är tur att bukes medlemmar inte kan bestämma över årets månader känner jag dålig smak!
Jag har kommit fram till att maj borde vara ok i kanske Dalarna? Inte snö och lera men ändå inte för varmt?
Haha ja just det.Nä, kan vi inte enas om sommartid eller normaltid så lär det inte bli lättare att bryta ner på månadsnivå.
Tror inte du varit så aktiv i Eurovision Song Contest-trådarna, men om det inte var en retorisk fråga så är ”ESC” förkortningen av detta traditionsenliga spektakel!
Låter rimligt! Nu är det min första maj i Dalarna, men ett normalt år tror jag det är exakt så (med reservation för att Dalarna är stort ). I år inledde vi dock med ca 5 grader första veckan och sen slog det helt plötsligt till och blev 25... Men tror inte det är standard riktigt.Det är tur att bukes medlemmar inte kan bestämma över årets månader känner jag dålig smak!
Jag har kommit fram till att maj borde vara ok i kanske Dalarna? Inte snö och lera men ändå inte för varmt?