Vilka klasser tävlar ni?

Narcissa

Trådstartare
Den frågan har kanske varit uppe innan men jag frågar iaf eftersom jag tycker det är intresant att veta.

Själv debuterade jag min ena häst i Lätt C:2 och Lätt B:2 i Söndags och han funkade bra faktiskt. Blir lätt väldigt spänd men det kan man jobba med.
Efter flera år med hopp och fälttävlanshästar har jag äntligen fått en dressyrhäst också. :)

Så... vilka klasser tävlar ni?:D

Har ni bild på er/era hästar också så kan ni väl sätta in den/dem?:)

Sv: Vilka klasser tävlar ni?

Tävlar just nu LB men ska börja med LA så fort det kommer en tävling ;)

Tvlingliten.jpg

Snygga händer:angel:

Senast ändrad av en moderator:

Just nu så har vi ridit ett par LA:4 under sommaren/hösten på ja.. 59%, 60%, 64%. Det blir iallfall bättre och bättre hela tiden och vi fortsätter att utvecklas i den här takten (citat tränare "Går från klarhet till klarhet", "mkt bättre varje gång jag ser er") så vet man aldirg var det slutar :angel: :D

Halvblodet: tom MSV. Finns möjlighet att starta högre för hästen kan mer men jag vill inte. Jag själv ligger inte på högre nivå mer än på träning.

Travaren: LC-LB dressyr men ska starta LA inom kort.

unghästen typ LC.

Ridit upp till LA:1 på tävling denna säsong (häst). Skulle gärna rida högre men hästen har sina begränsningar och börjar bli till åren kommen. Tyvärr...

Hej!
Tävlar upp till LA:4 på min ponny. En New Forest, f.1991, e. Fredriksbergs Chopin.

Ett par bilder:

flyger.jpg

mallefinkopia.jpg

MVH/Smallgot :D

Oj, förlåt för stora bilder! :O

Senast ändrad:

Ridit tom LA:3 på både Ravinsky och Picasso. Har väl tänkt rida någon LA:5 nån gång i framtiden :angel: Innan hästen ramlar ner och dör , han blir ju 18 till våren..

Vinst har vi i LB :p :D

Picasso:

DSC04154.jpg

Snygg häst! Vad är det för nån? :) Har du varit i Norge och tävlat? Såg reklamskyltarna.. ;)

Senast ändrad:

Jag rider en av ridskolans hästar flera dagar i veckan och är ute och tävlar med honom. Rider upp till LA:4, och det är ju rätt stort hopp från LA:4 till LA:5, så vi tragglar nog på i samma klasser ett tag till! :D Beskrivning av hästen (som fö. är världens underbaraste! :love: )

Flash 131 Valack född 1997 importerad från Tyskland e. Furier - Wunderlich - Dacapo. Vi har vinster och placeringar tom. LA:3.
4998420.jpg

2169736.jpg

Jag har tävlat två LB :angel:. Ska ju avancera snabbare än dig sen :D. Vi får se om jag tävlar högre nästa år. Hästen är inte stark, och jag är inte så duktig.

P1013434-1.jpg

P1013426.jpg

Måste ta nya ridbilder.. vi har utvecklats en del :).

tack så mkt:) Han är 12år e:Chapman-Brabant. Ja det stämmer, jag var i Norge och tävlade förra sommaren.

Hahaha...det kanske du gör men min häst gick grymt bra på träningen idag. ;)

Jag har ridit med placeringar i samtliga LA-program på min fälttävlanshäst :D (Dock ej vunnit ngt vilket retar mig ngt enormt...)
Går även upp till msv A fälttävlan och 135 hopp (plac upp till msv b resp 130 )

Och om en dryg vecka blir det debut Msv B dressyr åxå :bump:

gammal bild
dressyr.jpg

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: Mli
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 487
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 503
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar