Vilka klasser ska jag starta?

Sv: Vilka klasser ska jag starta?

Jag förstår inte vad det spelar för roll om man kan komma rätt på en bom nio ggr av tio för att veta om man kan hoppa LC?

Hahaha va? Vad har en bom på marken med LC att göra? Då är det väl troligare att man har LC hinder och kommer rätt på 9 av 10 om man ska tänka så :p

ja själv börjad jag och ponnyn tävla klubbtävling på 80cm och vann den klassen med många sekunder ;) ch sedan var det sommar så han fick gå på bete. Efter deyt började vi hoppa lokala. Och då hoppade vi 80cm clear round och 90cm 2 faser. Ganska lågt eftersom ponnyn träninstävlat 120cm :p Men då jag tkt det kändes bra att börja lägre och få väldgit bra resltat ist för att börja i dom mke högre klasserna där det oftast folk som är 14+ och tävlat ett tag och jag sjlv ä 13 :P

Så brja på de lägsta klasserna och ta några placeringar och sträva mot bättre resultat ist ;)

Jag tycker det låter som du skulle starta LC och LB, men hör med din tränare först :)!! Jag har själv köpt en ny D-ponny, och jag började på LC och LB :)! Men det beror ju också på vad man har gjort och vad man kan, som avgör vad man ska hoppa, och det borde ju din tränare veta.....:laugh:! Lycka till med tävlandet!! //Chessie_95

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 019
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Elo
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 112
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka