Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En gång i tiden så tingade vi en röd liten stallkattflicka - när vi skulle hämta henne så var hon försvunnen och återfanns aldrig. Efter det så har jag alltid önskat mig en röd katt, helst en tabby med vitt.
jag är inte uppfödare men jag är ibland sugen, men jag skulle nog inte kunna göra mig av med kattungarna. Jag är så nöjd med mina kastrater även om tanken slår ibland att det vore ju fantastiskt med småtassar.
Haha ja ingen sån panik. Dom ska bara äta, sova och må bra nu ändå kommer inte tinga bort nån än på länge. Först ska jag se om det blir några blåögda, sen får vi se vilken del av världen de hamnar i!
Om jag nu vågar exportera ngn, men det tror jag
Vi väntar en kull om ca 2 veckor! Det är vår minsting Pingu som träffat min norska hane Hugo.
S*Araneas Tactical Nuclear Penguin, DRX ns 24 09
(N)Alvekatten's Hugo DRX n 22
Också appropå läcker tabby!
Och appropå britter! Förra veckan hade vi besök av en hona jag har placerad på foder, S*Palace&main's Bayliner BRI g 24
Världens goaste tjej! Och det ska bli så sjuuuukt spännande! Hon har nämligen också träffat Hugo! Jag har fått tillstånd från förbundet att göra en utparning, dvs. kontrollavelstillstånd. Ser verkligen fram emot detta, jag tror att det kommer bli superbra!
Nä Hugo är inte den mest vältypade av mina katter. Han har amerikansk stam och är därför lite "rundare" och "sötare", än mina andra katter. Men han har pusselbitar mina katter inte har. Han är precis vad jag köpte, så att säga. Inte en showkatt, men den perfekta avelskatten för just mig just nu med just mina katter.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.