Vilka färger??

V

Vendelab

Hej Hej alla, är lite sugen på att köpa ett par fälttävlans skydd från awom.se men vilka färger finns det, och finns det i cob stl.? hur lång är frakttiden??

Tacksam för svar :)

Sv: Vilka färger??

tror dom finns i gul, röd, grön blå & svart.. Jag har dom gula, dom finns i S,M,L jag fick hem mina snabbt men det är nog bättre du vänder dig till dom på awom för att få svar på det?

okej, tack så mkt! Small tror du det motsvarar cob? :):)

Skulle ju tro mer att medium e cob isf...Small borde väl vara som ponny. Jag har medium till mitt fullblod iaf.

Hur långa blir medium bak på ditt fullblod?
Mitt fullblod HATAR att ha skydd bak men accepterar dem om de inte är för långa.......

Det står ju inne på produkten vilka färger den finns i..
Står frakttid me, det gör det alltid.

Hm..ja du, lagom :) haha nä han e inte heller så förtjust i höga skydd. dom går inte ända upp men..Jag kan mäte ett bakskydd om du vill ha måtten?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Pegasus63
·
Hästvård Hej! Jag har en tvåårig Irish Cob kille som haft en hovböld och var hos veterinär för snart 3 veckor sen där de spräckte hål på bölden...
Svar
4
· Visningar
483
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka