Vilka 3 åringar får man konkurera med iår?

Sidekick

Trådstartare
Tjoho! :banana:
Äntligen 3 för många av våra hästar, såå.. Vilka treåringar kommer man se ute i år? (Quarter alltså) :)

Sv: Vilka 3 åringar får man konkurera med iår?

Du kommer att få konkurera med 3, 4 ,5 åringarna LYCKA TILL!!!!

Min blir tre i år. Han vilar just nu då han har fått ett sår på benet men annars så har jag börjat rida lite smått på honom. Funderar väl på att va med i nån HUS klass om han känns som att han kommer klara det. Men jag tar det väldigt lungt i utbildningnen så vi får väl se om de blir så. Letar efter en tränare, för jag känner att jag kan behöva lite hjälp.

Vore kul att veta lite hur långt ni har kommit med utbildningen på era? :idea:

Nja, jag har inte kommit så långt med min snart 3-åring. Tömkörs eller prommeneras ungefär varannan dag. Typ... Har som plan att fortsätta inridningsarbetet nästa månad. :angel:

Vem här ska tävla i SQHF i oktober?

/FidoDog

ja men jag ville veta vilka tre åringar;)
Vår 4 åring kommer ut för första ggr i år i ridklasserna, är tidigare tävlad av dottern i AQHA halter, showmanchipp klasser. Kommer ev att tävlas i SQHA futurityt för 4 åringar i reining.

Senast ändrad av en moderator:

Min första uppfödning (e CC Top Whiz) hoppas jag ska vara redo för att gå SQHF pleasure i höst med någon i sin "nya" familj på ryggen även om hon inte direkt är avlad att bli någon pleasurehäst och det väl egentligen är nästa års SQHF-klass som passar henne

Malin

Min första uppfödning (e CC Top Whiz) hoppas jag ska vara redo för att gå SQHF pleasure i höst med någon i sin "nya" familj på ryggen även om hon inte direkt är avlad att bli någon pleasurehäst och det väl egentligen är nästa års SQHF-klass som passar henne

Malin

Åhå har en avkomma till honom i stallet, har du ingen bild? Vore kul och se om det fanns någon likhet. :)

Min ska ut och tävla på Futurity för 3 åringar med min tränare på ryggen :love:
För feg själv :crazy:
Vet ni när futurityn är? Har ingen aning när det brukar vara :(

Min ska ut och tävla på Futurity för 3 åringar med min tränare på ryggen :love:
För feg själv :crazy:
Vet ni när futurityn är? Har ingen aning när det brukar vara :(
Oktober, Harvest ./Lycka till!:idea:

SQHF (Swedish Quarter Horse Futurity) är futurity för quarter. Ska iår precis som alltid gå på Harvest på Grevagården den 4-7 oktober. Pleasure för avkommer födda 04, reining för avkommer födda 03 och halter för 05. Gäller enbart avkommer efter anslutna hingstar...

Min 04:a kommer troligtvis gå pleasure med mig själv på ryggen. Ingen fusk här inte :devil:

/FidoDog

Det ska bli intressant att se hur det går :) Tänkte själv tävla lite på D nivå i sommar :crazy: . Min tränare frågade faktiskt själv om hon fíck rida honom på futurity, så det så ;) Fegis jag skulle aldrig våga :o

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 533
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
750
Senast: Oknytt
·
Kropp & Själ Kanske finns några fler fästingmagneter här.. Min mamma drar till sig fästingar utan dess like, vi bor i ett nästan extremt...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka