Vila efter stelkrampsvaccinering

Vili

Trådstartare
har letat bland gamla trådar men inte hittat nått.

Undrar om det är likadant med stelkrampsvaccinering som influensavaccinering alltså inget hårt arbete under några dagar.

Min häst fick en tid för stelkrampsvaccinering samma dag som träning ligger , så vill nu höra om det är samma sak med alla vaccineringar
 
Sv: Vila efter stelkrampsvaccinering

Vaccinering som vaccinering säger jag. Det är en låg dos av det du vaccinerar mot som hästen "smittas" med, alltså kan immunförsvaret få jobba lite. Hade inte tränat om det var min häst, men gärna skrittat en sväng.
 
Sv: Vila efter stelkrampsvaccinering

tackar då vet jag de tänkte också att det borde vara samma
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Ajda
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
325
· Visningar
31 644
Senast: Emuliiaa
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp