Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaaaa??? Hur många äter du då?Helt galet, men jag äter så mycket klementiner att jag överstiger det totala dagliga kaloribehovet
Vaaaa??? Hur många äter du då?
Gör du något annat än äter clementiner? jag orkar inte ens skala en*host* 20-30/dag
45x30 = 1350 kcl
Gör du något annat än äter clementiner? jag orkar inte ens skala en
Suuuuuck så trött på allt man måste och borde.Vågen säger 62.0 kg.
Inget godis eller annat onyttigt på 6 veckor.
Joggingrundor på minst 5 km varannan dag och minst 10 000 steg de andra dagarna.
Känns rätt ok och egentligen behöver jag nog inte gå ner ngt mer men trivs bäst när jag väger 60 eller ngt kilo mindre. För det krävs nog att jag måste minska lunchportionerna på jobbet. Vi får se.
Och HUR mår ditt BS? Jag stiger rejält efter bara en enda.Helt galet, men jag äter så mycket klementiner att jag överstiger det totala dagliga kaloribehovet
Jag har gjort något dumt. Jag läste en populärvetenskaplig sammanfattning där de tydligen hade kommit fram till att motion inte brände kalorier alls på det sättet man har trott. Istället så saktade metabolismen ner för att orka med den fysiska prestationen.
Jag borde läsa mer om detta egentligen, hitta ursprungsartikeln och utvärdera den. Men istället har jag fastnat i "Nej det är ingen idé att motionera, det hjälper ändå inte".
Jag har gjort något dumt. Jag läste en populärvetenskaplig sammanfattning där de tydligen hade kommit fram till att motion inte brände kalorier alls på det sättet man har trott. Istället så saktade metabolismen ner för att orka med den fysiska prestationen.
Jag borde läsa mer om detta egentligen, hitta ursprungsartikeln och utvärdera den. Men istället har jag fastnat i "Nej det är ingen idé att motionera, det hjälper ändå inte".
Även om det skulle vara så att man bränner mindre än vad man trott innan så är motion extremt bra för oss ur ett hälsoperspektiv! Att vara starkare, orka mer osv gör att man troligtvis mår bättre och kanske orkar göra bättre val när man äter sen också.
Ju starkare du är i kroppen desto mindre är uppförsbacken i vardagen.Jag har gjort något dumt. Jag läste en populärvetenskaplig sammanfattning där de tydligen hade kommit fram till att motion inte brände kalorier alls på det sättet man har trott. Istället så saktade metabolismen ner för att orka med den fysiska prestationen.
Och HUR mår ditt BS? Jag stiger rejält efter bara en enda.
Såklart du dyker.Eh, det har vissa invändningar. Men vad vet det? Tyvärr dyker jag drastiskt igen när jag slutat äta klementiner och inte äter andra kolhydrater så hopplöst att försöka parera. Väntar på min nya läsare, har inga stickor hemma och håller mig därför medvetet så högt att jag inte kraschar.
Jag är iaf att levande bevis på att motion påverkar vikten. Det är inte bara kalorierna man bränner vid tillfället utan förbränningen efteråt.