Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips är frysta grönsaker, dels är det erbjudande på det ibland och ganska ofta är det billigare. Och handla efter säsong, mer rotfrukt under vintern tex.Mest för att jag kommer ha tight ekonomi framöver.. varför är grönsaker så dyyyrt??!
Jo jag brukar köpa frysta grönsaker emellanåt, men är det verkligen så mycket billigare? ..... Kanske borde kolla på billigare märken, är tex ica basic grönsaker sämre på något vis?Ett tips är frysta grönsaker, dels är det erbjudande på det ibland och ganska ofta är det billigare. Och handla efter säsong, mer rotfrukt under vintern tex.
Den skillnad jag märkt på ex euroshopper är att det är större och ojämnare bitar, smakskillnad tycker jag inte.Jo jag brukar köpa frysta grönsaker emellanåt, men är det verkligen så mycket billigare? ..... Kanske borde kolla på billigare märken, är tex ica basic grönsaker sämre på något vis?
Har du Matpriskollen? Appen alltså, det är ganska smart att kolla erbjudande där tycker jag. Kollade snabbt och såg att Ica tex har fryst broccoli för 10kr denna veckan, då kan man ju köpa några påsar så att det räcker. Framförallt hållbarheten tycker jag är fördelen med de frysta, men jag köper mycket färskt också.Jo jag brukar köpa frysta grönsaker emellanåt, men är det verkligen så mycket billigare? ..... Kanske borde kolla på billigare märken, är tex ica basic grönsaker sämre på något vis?