Jag hänger på! Relativt "ny" på forumet, eller har hängt här säkert i 10 år men inte varit aktiv med att skriva osv. Börjar även hänga i beach 2016-tråden.
Jag har ca 10kg jag vill ha bort, och jag har höllt på i 2 veckor nu. -2,1 står vågen på, så jag är nöjd!
Håller mig runt 1200kcal/dag, äter inget ris/pasta/potatis/bröd, och försöker även hålla nere övriga kolhydrater. Jag jobbar som skifteschef vid McDonalds (ja, det är en viss ironi med detta hahaha..) vid sidan av studierna så värst för mig är ju att sluta ta en glass när jag räknar kassor osv..
Jag har i jobbet dessa 2 veckor ätit en lunch bestående av isbergssallad, gurka, oliver, lite fetaost samt en grillad kyckling-file
Jag har cheatday 1dag/vecka, men jag får inte frossa!
Första målet är 60kg (-8,4 från startvikt) när jag åker till thailand i slutet av februari, (8kg på 2 månader ca) men realistiskt sett är jag nöjd om jag är nere vid 62! Långsiktigt vill jag ner till 56
Jag försöker släpa röven till gymmet (som är 80m från hemmet)eller simhallen 6 dagar i veckan! I know, It's too much men jag behöver inte springa på löpbandet varje dag, utan viktigaste för mig är att få in det i rutin, oavsett hur länge jag då är där, en kvart redan är bättre än ingenting.
Nu på andra veckan har jag fått problem med knät, antagligen pga för intensiv löpning såhär i början, så jag ahr mest varit på crosstrainern/styrketränat denna vecka.