Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill ha tips på bra och relativt billiga viktboots. Gärna var ni köpt dem.
Har beställt hem Börjes för 149 kr. Men vill ha några att växla mellan de gånger sånna ska användas.
Jo men det finns inte så många billiga. Eller det beror på vilken typ av viktboots du menar. Menar du typ klockor? För såna kan man ju få rätt billigt men annars så kostar top reiter och g-boots runt tusenlappen.
fick hem de från Börjes nu och fifan vilken dålig passform! satt inte rätt någonstans och passadei nte för fem öre. Så blir till att skicka tillbaka.
Vill ha tips på andra. vet knappt vad som finns. De på hööks för 149; är det vikt i dem? De visst inte när jag mailade och frågade...
har inte den tusenlappen till ett par sådanna just nu. annat prioriteras vill ha ett par billigare just nu. kommer inte användas så ofta men nån gång då och då. Därför jag vill ha tips på billigare.
Håller med Jonaz. Satsa på ett par gboots/topreiter. Kan finnas begangnade så spana på sånna sidor!
Har ett par klockor med vikt från Hööks, tror de kostade 149 kr. Har använt de max 15 ggr så kan inte uttala mig om de är bra eller inte. Är dock supernöjd med mina gboots trots att jag är rätt dålig på att använda dem med..
Det samfällda svaret är "det finns inga bra viktboots till billigt pris".
Om du ändå inte använder så mycket: varför inte spara hundralapparna som du skulle lagt på billiga dåliga boots, spara lite till och sedan köpa ett par bra som du använder ordentligt?
Juridik & Ekonomi
Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Hästmänniskan Tänker att fördelen med den supertraditionella ridskolan i stan är nog att den sannolikt har välutbildade ridlärare, en person som har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.