Status
Stängd för vidare inlägg.

Hetla

Trådstartare
Hej
Jag har fått tag i en häst som jag kan få rida några gånger i veckan i det stallet som min häst står i. Så jag tänkte fråga en av mina kompisar om hon ville följa med och rida ut med mig på min häst medans jag rider den andra. Men nu är det så att min kompis inte är direkt ''smal''. Min häst är 1.42 cm hög (islandshäst), 23 år och helt omusklad och min kompis är 1.71 lång och väger kanske runt 80-85 kg, kanske mer eller mindre men nån stans runt där. Tror ni att min häst klarar av henne? Jag är väldigt osäker eftersom jag inte vill att min häst ska få ont i ryggen.. Vad tror ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 421
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 070
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 732
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar