Lilla
Trådstartare
Ok.Japp plenty of protein.
Ärendetyngden har aldrig varit så låg som nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok.Japp plenty of protein.
Åh vad skönt att springa på morgonen!Avslutade april med en joggingrunda på 5.3 km. Körde intervaller på slutet.
Har joggat ca 114 km och varit på 3 spinningpass under april.
Går alltid 10 000 steg eller mer. Ingen utmaning de man jobbar. Blir va 15 000 i snitt under april.
Nu hoppas jag på att maj bjuder på varmare väder.
Visa bifogad fil 144234
Ja det är det bästa tycker jag. Dels är jag piggast då och dels är det skönt att ha det gjort.Åh vad skönt att springa på morgonen!
Skönt med ett jobb där man går! Jag jobbar hemifrån med kontorsarbete så måste anstränga mig ganska mycket för att få ihop alla , cyklar dessutom transportsträckor pga logistik. (Nu menar jag inte att du inte behöver anstränga dig, men skönt att få ihop dem lite naturligt)
Imponerande många! Jag får verkligen kämpa för att få ihop mina. Har du jobb där du rör dig ?Har börjat med en kvällspromenad på 5 km efter jobb, så att jag kommer upp över 20.000 steg dagligen som krävs för att jag ska hålla min vikt.
Jag går till jobb, går lunchpromenad, går hem från jobb sedan går jag en motionsslinga på 5 km på kvällen vid 19-tiden.Imponerande många! Jag får verkligen kämpa för att få ihop mina. Har du jobb där du rör dig ?
Heja!Hoppar in i den här tråden! Har bestämt mig att ta tag i både fitnessen och lite vikt. Är obekväm i min kropp och mina kläder sitter konstigt. Skulle antagligen ses som smal av de flesta men jag trivs inte som det är nu. Satsar på gå ner ca 5 kg och framförallt få upp konditionen igen! Kaloriunderskott är uträknat och motivationen på topp! Målet är att kunna spring 5 km igen och att få igång en gymrutin.
Japp plenty of protein.