Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får kämpa på med lagom tillsammansJoggade 5.3 km före tuppen var vaken.
Vågen säger 59.6 kg och därmed är jag i mål gällande vikten.
Tyvärr är det svåraste för mig att fortsätta hålla mig till lagom. Känslan just nu är väldigt bra så jag ska försöka hålla i.
Visa bifogad fil 141935
Ja det låter bra!Vi får kämpa på med lagom tillsammans
Så imponerad av dig som kommer ut och springer på morgonen!
Och nu 62.2
Inte superskojigt.
I går joggade jag 8.5 km och idag 5.3 km.
Har en liten vårdipp och då är motion extra viktigt då hjärnan lugnar sig lite.
Ätit paj och sallad och nu godis.
Tack. Mår väldigt bra när det är gjort och när man får in det i en rutin så går det lite lättare.Vad duktig du är med löpningen! Det är mitt mål i vår, att komma igång med den igen
Tack. Mår väldigt bra när det är gjort och när man får in det i en rutin så går det lite lättare.
Jag har en rutin på varannan dag. Nu har jag kört mer men varannan dag minst. Riktigt varje dag hade inte varken fötter, knän eller hjärna fixat.Ja jag körde runstreak i höstas. Men efter dag 100 slutade jag
Fortsatt samma.
När är löpsäsongen?Längtar till löpsäsongen sätter igång!
Inte vågat väga mig i veckan it is what it is.
När är löpsäsongen?
Ok. Jag springer året runt. Bäst tycker jag att det är på vår och höst. Då är det varken för kallt eller för varmt.Troligtvis maj. Vill ha bort all snö och is och kunna springa i shorts
Hur gör ni dagar när ni är oförklarligt hungriga?
Jag har haft några dagar nu som jag varit hungrig tiden. Jag försöker ta ngt extra så det lugnar sig men problemet är att det känns som att magen är bottenlös..