Viket är riktigt?

Sv: Viket är riktigt?

*puttar upp*

Förstår inte vad du menar... Vad har frätningen på väggarna att göra med att en häst dricker dåligt?? Förövrigt dricker han normalt..

Det har ju frätts på väggarna där pissespånet legat mot, alltså längst ner va 10-15 cm...

Senast ändrad:
Sv: Viket är riktigt?

Tycker inte att du gör något fel, bara för att stallägarens hästar aksnke står på bädd behöver inte din göra det. Om ströet ingår i stallhyran kan hon ju inte klaga. Det ingår ju i stallhyran :) Jag tycker du ska fortsätta att mocka som du vill.
-Acka-

Liknande trådar

Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: tanten
·
Foder & Strö Jag ska flytta min häst till stall och själv köpa in strö efter att ha haft honom på lösdrift där strö ingick. Jag har således aldrig...
2
Svar
26
· Visningar
2 903
Senast: warg
·
Hästvård Min häst ska stå på box i alla fall en vecka med gips om hoven (broddtramp med främmande kropp). Vill nu har era tips för att hästen...
Svar
18
· Visningar
1 392
Senast: Andromedae
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 551
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023