Viket är riktigt?

Sv: Viket är riktigt?

*puttar upp*

Förstår inte vad du menar... Vad har frätningen på väggarna att göra med att en häst dricker dåligt?? Förövrigt dricker han normalt..

Det har ju frätts på väggarna där pissespånet legat mot, alltså längst ner va 10-15 cm...

Senast ändrad:
Sv: Viket är riktigt?

Tycker inte att du gör något fel, bara för att stallägarens hästar aksnke står på bädd behöver inte din göra det. Om ströet ingår i stallhyran kan hon ju inte klaga. Det ingår ju i stallhyran :) Jag tycker du ska fortsätta att mocka som du vill.
-Acka-

Liknande trådar

Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: tanten
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 647
Senast: jemeni
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 812
Foder & Strö Jag ska flytta min häst till stall och själv köpa in strö efter att ha haft honom på lösdrift där strö ingick. Jag har således aldrig... 2
Svar
26
· Visningar
2 930
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?