Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

aha!!
Men hur får man den som föl (om det inte är den första som man får alltså...)

Och en liten fråga till. Nu har jag tänkt mig "hotta upp" mina affix, men hur får man tag i alla "specialtecken" som jag ser många använder, speciellt på engelska sidan? Du har ju snygga affix Humelibumlan (inte för att jag tänkt sno din idé, vill ju vara lite originell! :p)!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

aha!!
Men hur får man den som föl (om det inte är den första som man får alltså...)

Och en liten fråga till. Nu har jag tänkt mig "hotta upp" mina affix, men hur får man tag i alla "specialtecken" som jag ser många använder, speciellt på engelska sidan? Du har ju snygga affix Humelibumlan (inte för att jag tänkt sno din idé, vill ju vara lite originell! :p)!

Det finns användrae som har dem på sin sida, men jag har använt teckenuppsättaren som finns i datorn och dessa funkar:
Moolboran
Sylfaen
Andalus
Arabic
Euphemia
Frankruelh ﭏ
Microsoft Himalaya

Låter kanske konstigt, men öppnar du teckenuppsättaren så fattar du ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tror iofs att de som använder sådana där vidriga tecken i sina namn använder sidor som glitter-graphics.net där man kan fixa sådana namn hur lätt som helst. (länkarna i rött).

Sådana specialtecken fuckar sig så sjukt mkt när man ska dokumentera stamtavlorna. Namnen ser ut "????? ????f? ???? ???????d?" typ :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tror iofs att de som använder sådana där vidriga tecken i sina namn använder sidor som glitter-graphics.net där man kan fixa sådana namn hur lätt som helst. (länkarna i rött).

Sådana specialtecken fuckar sig så sjukt mkt när man ska dokumentera stamtavlorna. Namnen ser ut "????? ????f? ???? ???????d?" typ :mad:

Länkar i rött??
Jag fattar inget alls faktiskt.. :o:rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

usch, dödade just min första häst :cry: dumma mål!
Nåja, hon blev iaf äldre än 30, får hoppas hon vilar i frid nu ^^
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag dödade mitt andra sto som jag haft sen tidig start i spelet. Hon blev över 30 år och fick många fina föl. Så hon förtjänade att få komma till himlen nu då hennes hälsa ändå inte höll i sig.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Tjoho! Jag fyndade just ett enhörningssto för 500E och 2 pass. :banana:
Dessutom av en ras som jag föder upp. (Hannoveranare)
Så nu är jag färdig att tackla enhörningsmålet, som jag kommer till vilken dag som helst.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hade väntat hela dan att betäcka min enhörning som är av hannoveranare. Men självklart knep nån annan den hingsten.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej! :bow:
Jag har "snott" några tecken från andra för att fixa till mina lite bättre, det får duga till en början iaf. Ska anpassa dem bättre när jag hittar något som passar bättre! ^^

Jag har börjat dra in bra pengar på min enhörning, försöker lägga ut han på offentlig betäckning någon gång på eftermiddagen (iaf de två senaste dagarna när han nästan är fullbluppad, saknar 2 år och 2 vinster för att komma upp i 100 nu) och det har blivit napp på allt jag lagt ut hittills. :D
Så vill nån ha en travhingst enhörning, hojta så lägger jag ut han på privat för bra pris (tar 1500e för alla andra, buke-folk kan vi diskutera fram vad som är lämpligt!)

@Ces: Jag är oxå på det målet, men har inte riktigt mage att ta död på någon än... :crazy::cry:

@Modig_Korn: Du är säker på att det inte är de hästarna med Apollos lyra då? Tycker oftast de namnen är hemska och vansinniga i sin layout! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej, nu saknas det "bara" ca 1 1/2 år innan han är fullbluppad. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Delvis KL
Ang. Färdigheter
Blir de fetstilta/färdigtränade när det äf fullt med stjärnor på den raden?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Svar nej.

Kolla exempelvis in min Vincent, han är fullbluppad (färdigtränad/riden/tävlad) men "stjärnraden" är inte ens halvfull.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl


Har nog lyckats med bedriften att stalla upp en häst på det sämsta mest oseriösa ridcentret EVER :crazy: Inga morötter, skitsnuskiga ängar som saknar bördighet och renlighet :eek:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ok, tack!!

Lohna; Oooh... Jag slänger iväg ett meddelande till dig snart och tigger privat betäckning :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag var inackorderad på ett ridcenter vid namn "bajs" ett tag :grin: Men stället var rätt okej trots namnet :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det var mitt ridcenter :) jag hade ingen fantasi när jag skulle skapa det och tänkte bajs. Lite kul dock att folk fortfarande kan tänka sig att stå där trots att det inte har ngt fancy namn ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp