Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL
Hej!

Detta lät skoj, så jag tänkte registrera mig, men de ville inte ha mig för jag inte hade någon sponsor! :(
Vad gör man då?

Det var inget, nu funkade det!
Ska bli spännande att se vad detta är; jag heter Stinalin där också, och hänger på den svenska sidan.
Vi ses!
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Då skriver du in en sponsor. ;) Skriv in något av våra användarnamn (finns en lista längre bak i tråden) som sponsor så hjälper du oss på samma gång, då man får en liten summa Equus för att sponsra nya medlemmar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*snor min egen knapp*

Varför ska folk komma med såna skambud? Får meddelanden från folk som inte ens har tillgång till privata försäljningar och som vill köpa någon av mina fina Lusitanos för typ 500 Equus. :( Kan de inte läsa på lite så de för det första förstår att man inte kan reservera en häst på auktionerna? Nu finns inte ens några av mina hästar på auktion i och för sig...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag får skambud på engelska sidan. Hopplöst.

Men folk är dåliga på att svara på pm och förfrågningar på svenska sidan. Hur svårt kan det vara att skriva "nej, jag ger inte ut betäckningar", "skaffa ett bättre sto" eller "jag är ego, fortsätt leta". :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det stämmer. Jag svarar iaf på alla meddelanden, även de med skambuden. Försöker förklara att jag inte säljer mina relativt ovanliga hästar så billigt. Men den som skickade skambud senast verkar inte ge sig. Fortsätter tjata. Så nu bryter jag snart mot min gyllene regel och skiter i att svara. :p
Förstår inte heller hur folk kan sitta och hålla på sina hingstar. Jag delar ut några offentliga då och då, men skulle någon vilja ha en privat betäckning så blir jag bara glad.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

ang Snow - är det bara till till sätta ut offentlig betäckning på Snow, och någon med Mist hittar den till slut; eller får man göra det via privat betäckning?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag gick in å kolla om det fanns någon Snow till min Mist i går och det fanns flera stycken, så svaret är: det är bara att lägga ut så hittar någon med Mist den sen. :)

Så fort jag bluppat upp min Mist skulle jag vilja ha en betäckning så om någon har en fullbluppad Snow för bra pris är jag intresserad! :) (svenska sidan!)

Är det någon som har koll på om man ska tänka på något speciellt när man betäcker en Mist?? Fungerar det att få en bättre Ocean med tex ett Hera-pack och sånt? Hur är det med träning osv? Jag måste nog leta lite i forumen om sånt tror jag... :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kunde inte använda några föremål på min Mist när jag betäckte henne, hon hade redan "allt" (hon kan ju bara få ett föl, så tvillinggrejjen funkar inte, antar jag...)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Någon som kan tänka sig att hjälpa mig med målet att sälja en häst för minst ett pass? Även om du inte är intresserad av den, så kan jag köpa tillbaka den för samma pris?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vilket mål är det? Jag tror att jag kan närma mig det målet och i så fall är jag kanske intresserad, så kan du köpa tebax den om 10 dagar (är det väl??).
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*1/2 kl*

Just nu är jag på målen
"Stuteri: Skicka en häst till himlen" (har en kandidat men det lär dröja X antal dagar till innan jag klarar den... :()
"Tjänstgöringstid: Nå 63 dagars tjänstgöringstid" (det är ju bara 13 dagar bort... :cool:)
"Grupp: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet" (har ingen som vill gå med så den här blir jag väl fast med i all framtid... :cry:)

Ville bara dela med mig av att på "mål-fronten" ser det trögt ut just nu... ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

okej! :D
Lägg upp den på privat auktion med reservation åt mig så köper jag den. Vill du jag ska sköta om den under tiden eller ska den "bara stå"??
Lägger upp den tebax när jag kommer till det målet, förhoppningsvis lagom om typ 10 dagar. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det får du göra som du vill, men har du tid och ork får du gärna sköta om den. ;)
Ett ungt Welshsto? Hon trivs nog bra bland dina andra welshar. :D ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Fy vad jobbigt det ska vara att bluppa shettisar, har bara tävlingar kvar på henne men har bara fått 6 vinster än så länge. :(
Har hittat en uppfödare att få betäcka med men vill ha mitt sto fullbluppat innan jag lägger en del pengar på att betäcka henne!
Hade en annan uppfödare på G innan men när jag hörde av mig till henne ang betäckning så hade hon ångrat sig då hon inte ville ha en konkurent till, vad gör jag då?
Jo jag hittade uppfödaren till mitt ena marsvin så skriver till henne och hör efter om jag får betäcka med nån av hennes - pluset är dessutom att hon ligger just nu högre än förra uppfödaren på listan. :devil: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp