Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

vad menas med Prestationer på centret? hur får man in pengar där?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Prestationer brukar vara pengar man får från uppdrag, typ du klarar nått uppdrag som har med ridcentret att göra där belöningen var equus.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Bluppade nyss min fullblodshingst Black Shatter, GP 354,42. :banana: Slängde ut ett par dyra betäckningar på Offentliga, men Bukefolk kan få rabatt om ni hojtar!

Har budat hem ett gäng billiga hästar också, tänkt som framtida passhästar. Jag hoppas att det funkar som jag tänkt, de ger två lektioner var per dag, så förhoppningsvis går jag +/- noll på dem, och tjänar lite pass om hundra år när de dör. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Som jag har uppfattat det så är en utmärkt egenskap en egenskap som passerar 100. Då får de en stjärna. Passerar den även 110 så får de en stjärna till. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Knapp Lån
Jag har ett par stycken welsh hingstar med Gp på 354-355.
Eftersom jag inte betäcker dem med släktingar så undrar jag om det är ngn som är intresserad av dem, eller ev har en hingst med motsvarande Gp som vill byta..? :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Jag tänkte fråga er vänliga själar där ute som har lite mer koll än mig om det går att anlita sadelmakare ännu eller om det fortfarande är för tidigt?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är tyvärr lite tidigt. Man behöver 100 tjänstgöringsdagar för att bli Sadelmakare, de som varit med längst ligger på 89 nu, så vi får hålla ut ett tag till. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Varför skriver många *KL* innan sitt meddelande? (Har inte varit här så länge... )
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Varför skriver många *KL* innan sitt meddelande? (Har inte varit här så länge... )

Jag undrade precis samma sak för ett tag sedan, och fick det förklarat för mig. KL betyder KnappLån, och innebär alltså att man "lånar" svarsknappen av ett inlägg som man egentligen inte besvarar. Hmm, förstod du hur jag menade? :confused: Fattade knappt själv det där. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack!

Trodde att det kunde vara lite tidigt ännu, men nu vet jag ju säkert så då behöver jag inte fundera på varför ingen vill arbeta som sadelmakare hos mig :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

JAHA!!! Då är jag med! Det är alltså när man vill skriva något nytt som inte har med den "svarsknapp" man använder att göra? Om nu någon förstod de där :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Precis så :)

Tog mig evigheter innan jag lyckades klura ut det där om jag ska vara ärlig
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Skönt att jag kunde fråga någon! Vet du hur man skickar en häst till himlen? Jag är på mål #53 och då ska man skicka en häst till himlen och jag har inga så gamla hästar så hur gör jag då?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

köp en kass häst och sedan träna den under 5% och lägg den för natten. sedan är det bara att skicka den till himlen dagen efter...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, jag såg det!! :D
Grattis till dig (och mig antar jag... :laugh: )
Betalade ju inte många e för den själv...

Men jag har inte riktigt förstått det här med Foundies :crazy:
Vad är det (och hur vet jag det??), så att jag kan ta rejält betalt nästa gång jag "hittar" en! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, jag såg det!! :D
Grattis till dig (och mig antar jag... :laugh: )
Betalade ju inte många e för den själv...

Men jag har inte riktigt förstått det här med Foundies :crazy:
Vad är det (och hur vet jag det??), så att jag kan ta rejält betalt nästa gång jag "hittar" en! :devil:

Ett föl/häst med Ouranos och Gaia som föräldrar, alltså en gratis häst och eller den första du får.. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp