Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

är det bara jag som är sjukt road över howrse-forumet ibland? :D

en ställer en fråga, och 10+ användare svarar exakt som som föregående postare, med ett tillägg "som de andra sagt..."
"kan odödliga hästar dö?"
och nu senaste "att skrika, betyder att jag inte kan skriva med stor bokstav på första ordet?"

:rofl:

skyller på att jag är lite uttråkad, hmhm..
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

köpte 3 boxar igår och reserverade dom till mig själv och gick sen och fixade med mina hästar och blev superirriterad över att boxarna inte kom upp när jag skulle sätta in mina hästar.. kunde inte komma på vad som felade så sätte 2 hästar i skitstall tills jag kom på att "hmm.. höjde jag inte gränsen så att ingen annan skulle hinna ta mina boxar.."
gick utmärkt att få in mina hästar i sina boxar sen... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har sparat pa mina fol sa jag kunde hitta ett bra ridcenter innan lekarna och nu lyckades jag ga in pa det ena av misstag.
Ar det enbart jag som tycker det ar ngt markligt att inte ett enda center har morotter?? Hittade ett superbra stalle men sjalvklart hann det forsvinna innan jag fick tryckt pa knappen.
Fruktansvart irriterande!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Eller så kan man göra som jag, lyckas köpa en box, utan att ha höjt gränsen på boxarna INNAN. Hmmm... Vad händer på två sekunder? Jo, en box hade en inackordering. Gah! :mad:

Bara för att "alla andra" stall saknar allt av värde för att lyckas få upp GP med 1,2. Finns inte ett stall som har morötter om de saknar färdighetsgräns. Irriterande.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha :rofl:
Vad jag känner igen med i detta!!

Och jag håller med, mycket märkligt att inte ett enda center har morötter. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

är kanske rätt nya center och då går det ju inte att odla morötter för det är fel årstid
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Klickar ni i sökrutan för morötter? Gör inte det, det fungerar inte som det ska!! Ofta får man noll träffar då, men om man istället går in på de ridcentren som är högst upp i listan så har de ofta morötter ändå. Har hänt mig flera gånger, antar att det är någon bugg någonstans...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Hur höjer man blupen eg?
Mitt bästa sto har 57.43 nu:) men tänkte om man kunde höja den på nåt annat sätt än att bara betäcka?
Inte fått grepp om det här med blup och genetik än haha


Någon som har en welshhingst med 100 i blup?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

Tycker det är också väldigt märkligt att så många ridcenter har inte morötter. På engelska sidan kan man lätt hitta ridcenter som har morötter, bara de har inte lika hög prestige. Vilket inte gör så mycket, huvudsaken det finns morötter för mina föllekar :D


Kommer inte ihåg vem som nämnde ang vilja ta tillbaka betäckning, nej det går inte att ta tillbaka. Men din betäckning försvinner efter 48 timmar om det tröstar dig. Och bluppen som din hingst hade när du skickade betäckningen gäller, inte när stoet väl accepterar betäckningen. Så om den har positiv nu men hade negativ när du skickade är det det negativa bluppen som gäller för betäckningen :)


Tycker forumet är hysteriskt kul att svar när man har tråkigt :angel: vet inte hur många som frågar ifall odödliga hästar kan dö, var hemliga sidan ligger, var anteckningarna finns osv :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Oki tack :)

Har försökt skaffa morötter till mit center men hittar det inte :confused:
Jag är nog lite blind haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

För att få 100% blupp behöver du upfylla tre krav:

- Vinna minst 20 tävlingar
- Fetmarkera hästens topp tre färdigheter
- Vara minst 10 år

Så ifall du vill höja bluppen hjälper inte betäckningar utan träning och tävling. Rekommenderar att försöka vinna 20 tävlingar innan du fetmarkerar hästens topp tre färdigheter. När jag bluppar brukar jag endast träna klart snabbhet och dressyr, därefter vinna tävlingar och tillsist fetmarkera :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Som jag har förstått det måste man odla morötter...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

är kanske rätt nya center och då går det ju inte att odla morötter för det är fel årstid

Det hade man kunnat tro... Och då hade jag haft tålamod med dem. Men de jag hittat har varit skapade typ 26 oktober och liknande. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det finns inte morötter att köpa. Du måste odla dem. Odlar morötter gör man på våren. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp