Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag ska betäcka mitt sto i morgon och har använt samma hingst ett par gånger och har visserligen fått fina föl men vill prova någon ny, någon som har något förslag?

Hingsten måste ha 100 i BLUP och rent Fullblod

btw har nu fått tillgång till privata försäljningar så om någon är intresserad av någon är det bara att höra av dig! Jag heter samma där som här!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Bra! Då vill du köpa mitt enhörnings-fullblods-sto sedan när jag är klar med det målet att föda upp en enhörning :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh, mina avkommor blir så fina så fina så! Fick nyss ett hingstföl med 353.35 innan lekar. Jag SKA in på topplistan igen och jag VÄGRAR lägga en förmögenhet på pass! GPn behöver gå upp lite snabbare än vad den gör dock...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har kollat in er tråd ett bra tag. Har spelat Howrse ett tag, men nu börjar målen bli svåra att klara själv.
Om någon vill skicka ett äpple till mig så skickar jag självklart tillbaka :) Frida92 heter jag på Svenska.

Undrar också om någon är på samma mål att sälja en häst för pass? Så man kan göra något samarbete som jag sett tidigare i tråden. Jag vill inte sälja någon av mina bästa hästar ;) och får inget pass för några av de andra :)
Hör gärna av er om ni vill samarbeta. Helst på Howrsemailen men tittar här ibland också :)
Kramar
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det kan jag tänka mig att göra! Är inte ett av målen att äga en enhörning?

Du råkar inte känna till en bra hingst till mitt sto?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nej, jag har bara spanjorer och ett fullblod! Haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha jag tog samma hingst som jag brukar använd! Hittade ingen annan jag gillade, men jag har många fina små fölisar från honom så två till skadar ju inte.. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Behöver en renrasig Lusitano hingst att avla med!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vet inte om det är bra eller dåligt men jag har precis klarat av mål #46, när man ska komma sist i 5 tävlingar... Hmm:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha, jag fattade inte heller den! Helt cp.

Nu kommer jag vara VÄLDIGT, väldigt OT, men min lugna hemma kväll på nyår slutade såhär:
8198fa8c9ba198db28eb328d5cd495f718708caaed101f45cfc7f23a43391918.jpg


Tänkte att ni ville veta ;D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha men då var det ju en lyckade kväll! Som man säger "inget kalas utan kras" :D Det här var nog det första nyåret jag INTE har haft sönder något :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Råkade tappa 300-kronors glaset i golvet, känns sååå lyckat!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej då kanske det inte var sååå bra....:(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Kan meddela att det inte går att betäcka ett sto med sig självt även om man ser betäckningar. Man får bara till svar att man inte kan betäcka med ett ensamt sto! Så vet ni det! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det gör inget!
Önskar att få avla med mitt sto Ecijano!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har precis fått fyra stoföl, två ljusgrå och två svarta, någon som är intresserad?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hej :) Blev medlem här bara för att jag behöver hjälp med howrse :)
Jag behöver ett fruktbarhetensspö för uppdrag 54 där man ska föda upp tvillingar. Kan tänka mig byta ett par guldsporrar, +9 på allt :)
Kan även tänka mig avla med någons hingst för en viss summa emot fruktbarhetensspö :)

Mejla mig på Howrse om du kan tänka sig något av detta eller har ett eget förslag :)

Howrse: Ryuichi
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har en renrasig Lusitanohingst, men han är bara drygt 3 år så han har inte någon vidare BLUP... Men han finns tillgänglig iaf om du är intresserad. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Någon som har en Fullblods-enhörnings hingst jag kan avla med? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp