Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

hm, får förmodligen göra det nån dag - deras kod är ju så ostrukturerad att man får huvudvärk av den, så ville helst slippa den delen. >.<

Nu förstår jag inte alls hur du menar... :angel:;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mitt kontrakt löper också ut imorgon, då kanske det alltså är så att jag inte kan flytta in förrän den 2a? Är som sagt ny på sidan :p Men om det är så flyttar jag gärna in hos dig!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl*

Är på uppdrag 46 nu
Tävling: Kom sist i fem tävlingar med dina hästar

Och belöningen är ingenting alls, fasen va segt. Mina hästar vill tydligen inte komma sist heller :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tänkte bli medlem på engelska sidan men det fungerar inte. Skriver jag in sidan hamnar jag automatiskt på den svenska och att trycka på flaggorna fungerar inte. Hur gör jag?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Om det står att kontraktet går ut 1/1 så gäller det hela den dagen. :) Lägger till dig som vän och ser om jag hinner reservera någon box innan det blir fullt igen. Förresten så kom jag på att jag kommer kunna bygga en ny box antingen imorgon eller i övermorgon. :banana:
Problem solved! Då reserverar jag en box när den är färdig.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Har lagt till några av er som vänner, är på det målet nu! Hoppas det inte gör något...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tänkte bli medlem på engelska sidan men det fungerar inte. Skriver jag in sidan hamnar jag automatiskt på den svenska och att trycka på flaggorna fungerar inte. Hur gör jag?

Enklaste sättet jag har hittat (jag hade samma problem när jag skulle logga in på min engelska sida) är att gå via den här länken: http://www.howrse.com/site/logIn om det inte funkar brukar jag gå via CraXor kilcka på en av länkarna som står under "Usefull links on howrse" (står nästan längst ner på sidan). Hoppas att det hjälper!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tänkte bli medlem på engelska sidan men det fungerar inte. Skriver jag in sidan hamnar jag automatiskt på den svenska och att trycka på flaggorna fungerar inte. Hur gör jag?

Om du inte lyckats bli medlem än så skulle det inte skada allt för mycket om du skrev in "Kornet" som sponsor :angel: är på det uppdraget nu på engelska sidan.

Men prova att skriva in www.howrse.com, man tycker inte att du borde slussas vidare men det kan isof fungera om du trycker på Esc knappen innan du hunnit slussas vidare.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det gör inget om någon anger "deheex" som sponsor på engelska sidan heller... :angel:
På svenska skulle jag väldigt gärna vilja bli sponsor åt någon då jag är på det målet... Jazz't heter jag där. :D :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Någon som kan skänka mig en Zeus blixt?
Hade varit sååååå tacksam!!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Apropå ingenting så här 40 min innan nyår, :angel: vad gör ultraljudet egentligen? Förutom att kosta e alltså... Jag ser inte att det händer något i historiken eller något annat på stoet. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kollar vilket kön det är!

kl
Behöver ingen Zeus blixt längre, men hade inte tackat nej till några åldrandepoäng ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Varför sitter vi vid datorn en halvtimme innan nyår? Hahaha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ah, jag som försökte hålla hoppet uppe i att jag inte var den enda som sitter hemma med tända ljus, ett glas vin och har skittråkigt för att man är för lat för att dra ut :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp