Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Räknas Irish hunter som ett kallblod? :eek: mina på engelska sidan äter som... som... HÄSTAR :eek:

De fullblod och hannoveranare jag har äter lika mycket som mina IH. ;) Dvs de allra flesta 15 ibs men en del kräver 17 och åter andra nöjer sig med 13 ibland. Fördelen med att de äter 15 är ju att de får mer energi från maten än de där småfjärtarna som nöjer sig med 13 :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Asså shiiiiiiiit, bästa lusitano på engelska sidan har 463,71 i GP. :eek::eek: Vad är bästa oavsett ras på svenska? Inte över 400 va? :cool::eek:

Tillägg: bästa häst på svenska sidan, som är en RSH, har 396,08 i GP.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Asså shiiiiiiiit, bästa lusitano på engelska sidan har 463,71 i GP. :eek::eek: Vad är bästa oavsett ras på svenska? Inte över 400 va? :cool::eek:

Tillägg: bästa häst på svenska sidan, som är en RSH, har 396,08 i GP.

Men va??
Helt galet...

Roade mig att gå tillbaka till urfader o moder och jag tappade räkningen ganska tidigt på generation, någonstans vid 12... :eek:

Hur orkar man??
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Jaha... Nu måste jag vänta 6 dagar tills jag har 10 dagars tjänstgöring innan jag kan fortsätta uppfylla mål...

Men jag fundera på en sak - visst kan man klara ett mål i förväg? Så det bara är att validera det när det kommer upp sedan? För så var det i alla fall för mig med saltstens-målet... Eller är det bara om man gör det på samma dag som målet uppfylls?
Någon som förstog vad jag menar?:p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är lite olika. En del uppdrag kan vara klara innan man kommit till dem som du säger, men andra måste man göra när de kommit, t.ex. sälja en viss mängd dynga (och det är just den angivna mängden som gäller) eller vinna/delta i ett visst antal tävlingar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

På vissa kan man validera på en gång, men andra måste man klara av helt, det finns väldigt många tävlingsmål som tex delta i 8 tävlingar och kom bland de tre första i en tävling och dom har jag inte kunnat validera...

Men de kanske bara är hos mig för det är lite konstigt, just nu har jag ett mål där jag ska nå 2 karmapoäng och jag har det men kan inte validera.:mad: Någon som vet varför?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

På engelska sidan har jag 9 acers hage (tre små) till 14 boxar medans jag på svenska sidan måste ha 21 acers (just nu två mellanstora och tre små) till 13 boxar. :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kommer få två föl snart och jag får välja färg, men jag har inte den blekaste om vilket färg jag ska välja... Några förslag?:):confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jag tror att det har att göra med de olika rekomendationerna i sverige och england om hur mycket plats man måste ha för verkliga hästar...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

det trodde jag med, sedan läste jag detta stycke som är nytt:
"Gudomliga hästar: Du kan endast hämta hem *EN* gudomlig häst, antingen en Mist eller en Snow så om du har hämtat hem en Snow redan kan du inte hämta en Mist och tvärtom!"

Fast för mig verkar det gå att skicka efter en Snow nu fast jag skickade efter en Mist först. Har dock inte klickat på knappen men det ser ut att funka. Jag öppnade nämligen ymninghetshorn och fick en Snow och är inte så sugen på en till.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Försökte att hämta hem en Mist (då jag fick Snow i natt), men det stod att det inte gick eftersom jag redan hade Snow. Skulle tro det blir detsamma vice versa.

Skippade även lusitanon, så det fick bli filosof stenen, poseidon paket, ålders poäng å lite rovor istället :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag hinner kanske/eventuellt skicka efter lite fler åldrandepoäng eller kanske ett par hästskor. Får hem 30 renar om 10h och har 2 "i stallet" (frågan är bara vad jag ska hitta på för bra ursäkt för att springa och sätta mig vid datorn i kväll/natt när vi har folk över på middag... :angel:). Min Snow kommer inte hem förens om 4 dagar. :crazy:
Hann inte få ihop så många renar. :D Skickade ju efter en sten när Snow var slut i början, istället för Poseidon-paketet, trots att jag inte vill ha någon sten... :( Men å andra sidan hade jag kanske inte fått en Snow om jag beställt Poseidon-paketet eftersom det tar 8 dagar att hämta hem det, till skillnad från 4 för stenen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

är det någon som har problem med sin presentation?

Om jag bara har min bild, och sparar, så dyker den upp. Om jag däremot lägger till texter under bilden, och sparar - försvinner allt! Dock, när jag trycker på 'ändra', så finns allt kvar :confused:
Himla irriterande!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har två inackorderingar vars kontrakt löper ut imorgon. Men då går det ju inte att ställa in någon annan förrän 2/1. Annars hade du gärna fått flytta in hos mig. :)

kl

Fick nyss lusitanotvillingar! Typiskt att jag får så många hingstar... Hade varit roligare med två ston. Jaja, jag funderar på att spara en som avelshingst och sälja den andra. Hoppas någon bjuder bra för honom. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

är det någon som har problem med sin presentation?

Om jag bara har min bild, och sparar, så dyker den upp. Om jag däremot lägger till texter under bilden, och sparar - försvinner allt! Dock, när jag trycker på 'ändra', så finns allt kvar :confused:
Himla irriterande!

Jag hade ett liknande problem, det är förmodligen "skärpkod" som du måste ta bort (kan ha följt med när du la in bilden eller så). Gå in i html-läget och kolla. Kan du inte kodning så får du nog be någon som kan kod ta och titta på det. :crazy: (eller ta backsteg/delete på alla tecken runt bilden, både före och efter, och skriv in det igen - men inte med "kopiera/klistra in").
Hoppas det var lite så du förstod vad jag menade... :angel:

Om ingen har en bättre/snabbare lösning vill säga. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

hm, får förmodligen göra det nån dag - deras kod är ju så ostrukturerad att man får huvudvärk av den, så ville helst slippa den delen. >.<
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp