Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad avlar du för ras?
Jag har Fullblod, och jag håller på att buda på en spansk hingst för att få in lite pengar på avel, men det verkar som att han kommer bli väldigt dyr... Jag tror att jag ska dra mig ur såg att han har gått upp till 3000e eller så :S Själv?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
jag har dragit in över 20000e de senaste dagarna på min fd fullblodshingst :banana:
Nu är han inte hingst längre... :angel:
hade inget bra sto att avla på så han fick ställa upp på ett könsbyte :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jaaaa! Men har ingen häst förrens imorn som behöver den!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:bow::bow:

Känns fint. :D
Och jag ger tebax så mkt jag kan vet du!! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Ingen som behöver hovslagare på svenska versionen? :) Mitt jobbkontrakt som ridinstruktör går ut idag så jag tänkte passa på att byta jobb imorgon. För visst kan man väl jobba som hovslagare om man har en tjänstgöringstid på över 70 dagar? Det var så länge sedan jag sökte jobb så jag kan inte minnas vad som stod. :o Jag heter dotzie där också iaf. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

40 dagar är det väl för hovslagare har jag för mig. :)

Jag har tyvärr ingen ledig tjänst just nu då :(
Men återkom när du har 100 dagar så kan du få jobb som sadelmakare! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*halv kl*

Alltså, jag har ju aldrig varit känd för att vara smart :angel:
Köpte en box förut idag, så tänkte jag att jag skulle testa igen med ett pass, trots att jag inte behöver den just nu, så självklart fungerade det.
Haha, det var ju inte meningen.

Så darling/missdragon, din minihäst kan få den boxen sen när jag kommit på hur man gör nu igen..
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Knapplån

För er som undrat - ja man kan betäcka en häst med sig själv om man gör ett könsbyte. Min hingst blev fullt bluppad idag, lade då ut 3 allmänna betäckningar och efter att jag bytt kön och skulle betäcka så låg han/hon där tillgänglig. :D

Det var väl någon som hade problem att hitta hingst och funderade på detta?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*halv kl*

Alltså, jag har ju aldrig varit känd för att vara smart :angel:
Köpte en box förut idag, så tänkte jag att jag skulle testa igen med ett pass, trots att jag inte behöver den just nu, så självklart fungerade det.
Haha, det var ju inte meningen.

Så darling/missdragon, din minihäst kan få den boxen sen när jag kommit på hur man gör nu igen..

Haha!!! :rofl:
Åh andra sidan så har jag fått för mig att man kan köpa box för pass oavsett om man kan göra det för equus eller inte? Men jag kanske inbillar mig. :D

Det är så attans krångligt att byta box åt hästarna tycker jag! Man kan bara flytta de "uppåt" (eller lika stort) i boxstorlek och finns det inte husdjur i boxen man flyttar till men finns i den som den redan står i så går det inte heller. Bah!
Man måste ha en box tom och den får inte vara reserverad för att man ska kunna flytta hästarna. :)
Jag brukar höja upp färdighetsnivån i stallet till 2000% för att ingen ska kunna ackordera in sin häst medans jag "pysslar" med de tomma boxarna/köper nya. :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Knapplån

För er som undrat - ja man kan betäcka en häst med sig själv om man gör ett könsbyte. Min hingst blev fullt bluppad idag, lade då ut 3 allmänna betäckningar och efter att jag bytt kön och skulle betäcka så låg han/hon där tillgänglig. :D

Det var väl någon som hade problem att hitta hingst och funderade på detta?

Bra, tack :)

Kan man byta kön hur sent som helst?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag antar det, jag har dock bytt vid 11 år som senast. Står det inget om åldersbegränsning så borde det ju inte ha någon betydelse. För alla andra BMI med "åldersgräns" står det ju... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp