Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Är det någon som har koll på hur mycket bonus poseidon-paketet ger i diverse skills?

Tänkte precis fråga samma sak! Jag funderar på vad jag ska ge mitt sto, poseidon eller atalante paketet... Någon som vet vilket som är bäst?:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl*

Kom precis till uppdraget
Reproduktion: Producera en hingst med hjälp av ett sto som har positiv BLUP

Har ett sto med positiv BLUP men fick självklart ett sto som nästan alla andra av hennes avkommor, fick en hingst i förrgår typ, snacka om irriterande, nu kommer jag inte lyckas på detta sto tror jag :/

Edit: Såg precis att jag klarade uppdraget iaf trots sto föl :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Om du/ni skaffar travarston så kan jag erbjuda betäckningar med min lilla hingstapålle sen till bra pris (så slipper ni leta hingstar oxå, har visst varit ett bekymmer har jag hört)! :) 400e för Bukefalister så snart han är fullbluppad, 200e innan om någon är hetsig på. ;)
Han har 351,20 i GP så han är ju helt okej kan man väl säga. Håller på att BLUPpa honom för fullt nu dessutom. :grin:

Nu har han i alla fall positiv BLUP så finns det intresserade lägger jag ut privata betäckningar åt Er! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Helt plötsligt har mitt EC 3 lektioner om dagen?
Varför?
Men jag får bara skills från 2 av dem.
Varför?

Någon som kan förklara detta?? :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag jävlas alltid med dig, fast det kanske du förstått :angel:

Nu ska jag leta enhörning!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Nån som kan skänka mig en svart orkidée?
Har ett sto som ska åldras upp till 30 år men nu när hon är 28 börjar hennes hälsa sjunka en del, den är redan nere på 59%. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Någon som har ett enhörningssto att låna mig?
Kan ge 1000E som tack!
Snälla snälla snälla :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Nån som kan skänka mig en svart orkidée?
Har ett sto som ska åldras upp till 30 år men nu när hon är 28 börjar hennes hälsa sjunka en del, den är redan nere på 59%. :crazy:

De kan jag göra! vad heter du så jag kan lägga till dig!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu har jag lagt till dig! Jag heter Zenyatta där med :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Höjer budet.
2000E om jag får låna enhörningssto till uppdraget!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag heter sanwas på den svenska sidan :D

Jag hittade en stallplats (mindre bra tror jag däremot..) som jag ställde hästen i tills den första januari, så det är lugnt just nu iaf. Men jag flyttar gärna till dig sen :D Fick en till häst på nåt uppdrag också så nu har jag två, tjohoo.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja det stämmer, ja hon är grann och hon har gett mig många fina fölisar. Har haft henne sen unga år. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp