Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Finns det någon som kan hjälpa mig att värdesätta Independence?

Tänkte sälja honom, araber är inte min grej :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

ingen som har ett enhörningsto som är arab att låna ut till mig i svenska?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*Kl

Om någon på svenska howrse behöver enhörningsbetäckningar från FJORDING så får ni hojta till. Har en hingst som gärna delar ut privata betäckningar om det är så. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Registrerade mig på den svenska sidan alldeles precis, fattar noll och ingenting av det ni skriver här i tråden :p

Jag har ett sto som är sex månader nu och som jag ska hitta stallplats till :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl*

Spelar med sen en tid tillbaka, är dock inte aktiv här på buke men har nog skrivit något tror jag.

Wenixa heter jag iaf, svenska versionen :)

Avlar fram hanoveraner, inte kommit då långt dock.
Är på mitt 36:e uppdrag just nu som går ut på att ha 5 hästar men lyckas aldrig köpa in nån på auktion, förlorar alltid i sista sekunden.

Lägg gärna till mig som vän :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad heter du där så kan jag reservera en bra boxplats åt dig hos mig?! :)

- GP - står för genetisk potential vilket säger hur bra gener hästen har och gör det möjligt att jämföra med andra hästar hur bra just din häst är. :)
- Sen det med enhörningarna är ett mål långt fram så det kan du ignorera just nu tills du får ordning på allt. :)
- Ymnighetshorn är ett horn man kan köpa för pass som man kan få olika saker i.
- Föllekar är att man med hjälp av dom kan öka sin hästs GP under tiden den är 8 mån - 1 år 6 mån, leker man den rätt/bra så ökar GP bästa möjliga, dvs gör din häst bättre.
- BLUP styr hur pass föräldrarnas genetik styr över avkomman och vad avkomman får för GP. Ju högre desto bättre.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Tycker det börjar bli lite onödigt att få UFO med renar i NU! :crazy: Fick ett ren-UFO på engelska sidan nyss. Med EN stackars ren i! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag fick ett UFO med fem renar i förut!
Det var asbra!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har man rätt antal renar "kvar hemma" kan jag förstå att det är bra, men jag hade lixom 0 på min... Hade maximerat användandet av renarna... :angel:
De renar jag har kommer inte hinna tillbaka så att jag hinner göra något vettigt med den här stackars renen jag fick nu. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

... Du menar alltså att du skall låta den lilla renen stå där alldeles ensam? :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

fick ett renufo nu med 5 st renar, väntar och ser vad jag ska göra med dom. Kan inte hämta en Mist direkt eftersom jag har redan skickat efter en Snow. Surt att man bara kan få en gudomlighäst, om jag visste det skulle jag inte ha skickat efter Snow utan väntat tills Mist kom till lager igen.

Men men, en gudomlighäst är bättre än ingen :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad ska jag göra med stackarn då hade du tänkt dig?? :p
Kan ju inte skicka iväg den för det finns inget som en ren kan hämta och omöjlig att ge bort till någon bättre behövande. ;)
Han får helt enkelt vänta i 39 timmar på att det ska dimpa in några kompisar. Om jag inte får ett helt gäng med UFO-renar i morgon! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Stackars ren... Får stå där helt ensam :angel:
Haha, bara djävlas med dig.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hej ny här på Bukefalos men har följt er tråd ett tag så jag tänkte att jag skulle gå med och joina er! Är alltid kul att hitta fler som gillar spelet!

Jag heter Zenyatta på den svenska sidan och har precis startat en engelsk sida där jag heter Scott Farm (vilket är min pojkväns sida på den svenska sidan, snodde hans namn :P). Ni får gärna lägga till honom också!

Har en liten fråga bara... Händer det något om mina renar inte hinner tillbaka innan nyår? Kommer jag få det jag vill ha ändå? Och vad gör man med den stackars ensamma renen som blev kvar?

Lägg gärna till mig som vän!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Lägger till dig!
Nej, det händer inget om jag förstått det hela rätt!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack för det snabba svaret! Trodde att det bara var jag som höll på att spela vid den här tiden..;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp