Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag fick en skön pryl i en HOP idag - jag hade några på lager så jag tänkte att jag kunde satsa på en Snow (Mist var ju sååå tråkiga! :mad:), fick varken eller men en bonus till Grand Prixen som ger mig dubbelt betalt för mina deltagande hästar. :banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha du är ju lätt den som tjänade mest på eländet. ;)

Och det är såklart ok att du köper den andra POC av missdragon. :) Så missdragon - resververa en häst till mig (eyzgul) och Humlan så blir du av med dem. :D

Jag aförsökte först sälja den billigare, men då såg de att det var nå lurt, så det var bara att öka upp Equuses, så sålde den direkt.

Tack det var snällt av dig!! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nope!

Snyggve: Kan hänt, ingen aning! Hahaha


kl

Hur föder man upp en enhörning?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha du är ju lätt den som tjänade mest på eländet. ;)

Och det är såklart ok att du köper den andra POC av missdragon. :) Så missdragon - resververa en häst till mig (eyzgul) och Humlan så blir du av med dem. :D

Då har vi det här problemet med att jag inte kan reservera på engelska sidan igen... :angel:
Men jag lägger ut två hästar på 3 dagars auktion för 12 000e styck så skickar jag över POC:arna så snart ni budat på dem om det är okej (skulle någon vara dum nog att buda över så kan ni ju le och vara glada för gratis BM-föremål)? ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej eyz och Humelibumlan

nummer 1: Pale Ghost

nummer 2: Iceman

Ni får själv göra upp vem som budar på vem, men först till kvarn kan man väl säga. :idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*


JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :love:

Lyckades precis skicka efter en Snow när mina 100 renar som varit på vift kom tillbaka, de hann vara "hemma" i 9 minuter innan de fick åka igen! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha, där ser man :) Men jag skickar tillbaka asken, har rätt många såna ändå ;)

Du föder upp en enhörning genom att avla med en annan enhörning av samma ras, exakt kl 6.23 eller 18.23. Har du tur så lyckas du.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Gah, vad jobbigt, haha.
Enhörningar är alldeles för dyra för mig!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag köpte en för pass när det fanns, tröttnade, sålde henne. Sen köpte jag en ny (:angel:) för 50 000e och har hittills gjort ett betäckningsförsök, men det blev ingen ny enhörning.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Usch. Jag fasar inför det där "föda upp en enhörning-målet".
Kommer inte ha råd att köpa någon. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh, tack för uppmuntringen :angel:
Blev sååå pepp på detta mål nu ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du skaffar ett sto och ev en hingst - enhörningar av samma ras.
Sen betäcker du den exakt 6.23 eller 16.23 och då har du en sjättedels chans att få en avkomma som är enhörning.

Jag har ett enhörningssto ute på annons just nu av rasen frieser, det finns det många betäckningserbjudande på.
Hon ligger just nu ute på 3000 e + 5 pass, kan dock gå ner till 1 pass men högre e isf och reservera till dig. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Börja leta i tid, det har jag gjort. Är på mål 52 nu och enhörningsmålet är väl typ 60-någonting om jag hört rätt. ;)
Fick tag på mitt sto i dag och min hingst häromdagen. Om du/ni skaffar travarston så kan jag erbjuda betäckningar med min lilla hingstapålle sen till bra pris (så slipper ni leta hingstar oxå, har visst varit ett bekymmer har jag hört)! :) 400e för Bukefalister så snart han är fullbluppad, 200e innan om någon är hetsig på. ;)
Han har 351,20 i GP så han är ju helt okej kan man väl säga. Håller på att BLUPpa honom för fullt nu dessutom. :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp