Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

lol jo den anledningen har jag också :angel: lixom, ser ni inte hur mycket det snöar nu och hur kallt det är? samt jag okar inte med hysterin att man måååååste ut.

Asså behöver bara hitta en ynka till ren för att kunna skicka iväg till rovor. *morr*
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu skall jag ut och dricka champange! Puss på er!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det snöar ju inte! Det töar!
Frös så mycket att jag var tvungen att gå in, haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Moderatorn (vars namn står i forumet) som heter Jaguar (eller liknande längd som börjar på J) har första hemliga sidan på sin sida
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du får trycka på Informations knappen!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tss, skyll på det.
Vi båda vet att......... nä, där tänkte jag vara lite för elak! :(
Förlåt!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det snöar ju inte! Det töar!
Frös så mycket att jag var tvungen att gå in, haha


Här är det -15 och vindstilla. :D
Fyrverkerierna var bra och sällskapet likaså. Tur att jag kan alternera Buke och Howrse med nyårsfirandet... :angel:
Åh andra sidan dricker jag hederlig cider till firandet, fick räcka med ett glas vin till middagen. :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tss, skyll på det.
Vi båda vet att......... nä, där tänkte jag vara lite för elak! :(
Förlåt!

Jepp, ålderdomen är farligt för sinnet! Vänta tills det drabbar dig så kanske du håller tyst sen!! :p :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Varför sitter vi vid datorn en halvtimme innan nyår? Hahaha

Jag kan åtminstone skylla på att jag och sambon ligger hemma sjuka.

Har gått igenom två mål idag, blir klar med ett tredje i morgon bitti.
Första var en häst över 30 år, andra var lägga hästarna 72 ggr och i morgon blir jag klar med målet att bli med på topp 500 på allmänna listan. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mitt minne är också kasst, och då menar jag urdåligt. Glömmer till och med bort vad jag precis tänkte på etc, haha.

Ville bara få en chans att jävlas lite med dig :devil::devil:


___

Min riktiga skylla ifrån mig på varför jag inte är ute och gör något "vettigt" är väl för att förra nyåret var jag väl lite fööör onykter, så tänkte att detta året får bli lugnt.. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

vilket mål är det? alltså att få hästen över 30?
har en kandidat till det målet men har inte fått målet än, vill ju veta om det kommer snart :3
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är mål 65.
Hästen ska varken vara gudomlig eller speciell. Så tänk på att inte ha filosofens sten på din kandidat! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det går att ha filosofens sten på hästen!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tar alla chanser jag kan att jäklas tebax, så det är lugnt!! :devil:

:angel::angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är lugnt det är en vanlig häst :3 Han är bara 20år nu så det är ingen stor fara på taket ännu. Dock är mål 65 ganska långt borta :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ah, jag som försökte hålla hoppet uppe i att jag inte var den enda som sitter hemma med tända ljus, ett glas vin och har skittråkigt för att man är för lat för att dra ut :angel:

Wohoo, jag är inte ensam om att jag sitter kvar hemma, var verkligen inte upplagd för en natt på stan så jag gjorde som du, bara det att jag tog lite asti istället för vin :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Woho! Råkade dra i mig det som var kvar i champangeflaskan nyss dock.
Räknade ihop hur många fester jag tackade nej till också :angel:
Var fem stycken exklusive två som skulle sluta i utgång samt folk som ville att jag skulle med ut osv.
Så jobbigt att bo i Göteborg, hade jag bott mitt ute i ingenstans hade jag haft en bättre anledning till att inte fira nyår :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp