Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag tog jag och Lyxa en 14:e plats av 30 på bruks-SM i spår !
Hela tävlingen var fantastiskt rolig och vi hade så kul ihop! Allra bäst var dock att vi fick in 4 föremål i uppletet, det var det inte allt för många som fick och vi har ju jobbat så med just vårt upplet! Bästa hunden !
I morgon ska hon vila, men på tisdag startar vi tränings - och tävlingskvalresan mot SM 2017 !
Grattis!!! Vår uppfödning vann skyddet på SM!!!!Idag tog jag och Lyxa en 14:e plats av 30 på bruks-SM i spår !
Hela tävlingen var fantastiskt rolig och vi hade så kul ihop! Allra bäst var dock att vi fick in 4 föremål i uppletet, det var det inte allt för många som fick och vi har ju jobbat så med just vårt upplet! Bästa hunden !
I morgon ska hon vila, men på tisdag startar vi tränings - och tävlingskvalresan mot SM 2017 !
Grattis!!! Vår uppfödning vann skyddet på SM!!!!
Grattis! Bra jobbat!
För en som är nyfiken och inte var på plats; vad var det som var svårt med uppletandet? Brukar inte det vara ett ganska struligt moment på SM? Kan det ha med publiken att göra? Många hundar är nog ovana vid det...
Grattis @Miao och SuperLyxa!
Tack!!! Jag är så himla glad för deras skull!!!Grattis själv, de var SÅÅÅÅÅÅ snygga på planen och så himla duktiga!! Välförtjänt av dem att vinna !!!
De körde ett kanonfint skyddsprogram!Grattis!!! Vår uppfödning vann skyddet på SM!!!!
Stort grattis!Idag tog jag och Lyxa en 14:e plats av 30 på bruks-SM i spår !
Bara satsa allt och köra på!Jag och Sarek kom med på tävlingen... Så nu blir det debut i elit spår om ett par veckor. Just nu har vi inget framåtsändande och inkallningen är inte klar, metallapporten har vi inte rört på flera månader och skallet har vi inte provat som det ser ut i elit. Dags att börja träna lite? Han fick i alla fall ett 1500 m spår förra veckan så just den biten tror jag går bra.
Tack!!! Såna valpköpare skulle det finnas fler av!De körde ett kanonfint skyddsprogram!