Vi har varit på "agilityvecka" Började med 2 dagar för Annica Aller och sen vidare till lagtävling med Millas lag som hade 2 hopp-pinnar och var tveksamma till om vi skulle nå till SM. Då sätter bästa laget in formtoppen och plockar 4 pinnar på Karlshamns dubblerade tävling och helt plötsligt var vi SM-klara. Nu gäller det bara att hålla Milla frisk så hon kan springa sitt antagligen sista SM i Växjö.
Sen har jag tävlat med Spookie och han har tagit sin första pinne! Det loppet är inte filmat med här är ett agilitylopp från samma dag, tyärr misslyckades vi med starten så han är redan diskad när filmen börjar.
Men med tanke på att han tog två hinder och sen drog av banan i loppet innan är jag så nöjd med honom
Så här fin är man i sin första pinn-rosett:
Sen har jag tävlat med Spookie och han har tagit sin första pinne! Det loppet är inte filmat med här är ett agilitylopp från samma dag, tyärr misslyckades vi med starten så han är redan diskad när filmen börjar.
Men med tanke på att han tog två hinder och sen drog av banan i loppet innan är jag så nöjd med honom
Så här fin är man i sin första pinn-rosett: