Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte läst tråden nu.
Ni som löper, vad har ni för skor?
KL
Har inte läst tråden så sorry om ni diskuterat detta redan!
Använder ngn av er barfotaskor? De gånger jag försökt mej på att springa (vilket jag gärna vill) slutar med att jag förr eller senare får sjuka knän. Misstänker att boven är skorna. Köpte ett par dyra skor nu sist men jag tycker jag får sjuka vrister av dom iställetJag tycker att jag kan springa mycket bättre utan att få ont om jag är barfota. Därav barfotaskor tanken....
Inte läst tråden nu.
Ni som löper, vad har ni för skor?
Jag har en gammal UMBRO jacka som min man hade när han spelade fotboll för ett antal år sedan. Den fungerar utmärkt både vinter och vår, är vattenavstötande, men ändå tunn. Kallare dagar har jag en tunn långärmad tröja under, annars bara linne. Jag har varit ute och sprungit i ösregn och hagel och storm och aldrig blivit blöt på insidan =)
//Julia
Eftersom jag är enormt otränad (noll flås) så blir det nog automatiskt väldigt korta sträckor i början. Jag funderar nämligen över att jag kanske behöver specialskor då jag kan springa hur bra som helst på löpband eller barfota inne/ute men direkt jag hoppar i ett par löpskor får jag ont i benen eller knäna. KAN ju vara att jag hittills köpt dåliga skor. Funderar på att fara till närmaste löplabb och be om hjälp.
Om vi går vidare från skor till kläder, vad har ni för jacka när ni springer på vintern?
Jag letar efter en med fodrad front och bara tyg i ryggen, finns typ en modell på alla affärer jag har varit i idag och det är samma modell...
Har du tittat på längdskidjackor?