Sv: Vi som springer!
KL
har så oooont just nu
Åkte med en kompis och min sambo upp till hans släkts sommarstuga för att köra en riktig träningshelg. Katja och jag för att vi ska ta oss igenom Tjejklassikern

och sambon för att han ska springa Göteborgsvarvet till helgen.
Uppe vid stugan ligger det superfina terrängspår som passade vårt syfte perfekt.
Tilläggas bör ju att varken jag eller Katja är i den form vi hoppas vara när Lidingöloppet går av stapeln

.
Lördag morgon gav vi oss så ut på 5km medan sambon sprang 8. Förmiddagen blev det en promenad på 8km, eftermiddagen gick vi återigen till spåren (denna gång utan sambon) , sprang 4km och gick hem. (En promenad på totalt 10km tur och retur alltså).
Söndag morgon släpade vi oss runt 8km spåret medan sambon sprang 12... Som skåning så är jag inte riktigt van vid den typen av backar även om jag alltid springer terräng, tror inte det var plant en enda gång... Något irriterad blev man ju oxå när sambon tog sig runt sina 12km på 52min OCH hade energi nog att glatt göra indianhopp hela vägen till bilen när vi andra halvkröp
Två promenader blev det på söndagen på total 9km.
------
I dag kan jag ju rapportera att även om träningsvärken lyser med sin frånvaro för min del så har jag två höftben som undrar vad för dårskaper jag har fått för mig att pyssla med. Rullatorn nästa mao