Sv: Vi som springer!
kl
Jag smyger in i tråden.
Jag kom igång och tränade jättebra i april, sen över påsk blev det en veckas uppehåll pga sjukdom och sen har det varit lite si och så. Har sprungit ett par gånger och sänkt mitt rekord på min runda som är ca 5 km. Detta betyder ingen fantastisk tid, tidigare har jag inte orkat springa hela rundan som är ganska så kuperad, då hamnade tiden på ca 40 minuter. Sist jag sprang rundan så lyckades jag springa hela tiden!
Visserligen släpade jag mig uppför "mördarbacken" och ibland gick det väääldigt långsamt, men jag sprang hela tiden och är väldigt stolt över det! Tiden hamnade då på 37 minuter.
Nu har jag inte tränat så mycket de sista tre veckorna, har däremot sprungit Stockholm City Cup som är en orienteringstävling i stadsmiljö, vet inte om någon hört talas om den. Riktigt kul i alla fall, även om det märktes att konditionen inte var på topp.
Men i alla fall, nu tänkte jag fortsätta träna, ca 3 gånger i veckan är det tänkt. Om en vecka byter jag tillfälligt bostadsort över sommaren, ska bli intressant att se vad för löprunda jag kan hitta där. Får springa runt med stadskartan först tror jag så jag inte springer vilse
kl
Jag smyger in i tråden.
Nu har jag inte tränat så mycket de sista tre veckorna, har däremot sprungit Stockholm City Cup som är en orienteringstävling i stadsmiljö, vet inte om någon hört talas om den. Riktigt kul i alla fall, även om det märktes att konditionen inte var på topp.
Men i alla fall, nu tänkte jag fortsätta träna, ca 3 gånger i veckan är det tänkt. Om en vecka byter jag tillfälligt bostadsort över sommaren, ska bli intressant att se vad för löprunda jag kan hitta där. Får springa runt med stadskartan först tror jag så jag inte springer vilse