Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När smågrabbsen höjer sig själva till skyarna o skryter inför alla och envar hur länge de varit där o hur mkt de gjort..då slutar iaf jag tro på det jag hör. Vi snackar inte EN tonåring utan vi snackar en bunt. Jag har väldigt svårt o tro att alla de grabbsen har sjukdomar som gör att sin träning/svetten inte syns.
Äh, och?
Kidsen känner sig starka och bästvad spelar det för roll?
Idag klarade jag att jogga i 25 minuter utan att stanna! Så nöjd.![]()
Jag misstänker att många av er har sprungit i flera år och tagit er igenom x antal vintrar. Vad har ni på kroppen när ni springer på höst/vinter?
Det finns väl alltid folk som tycker om att överskatta sin egen insats? Jag bryr mig ärligt talat inte så mycket om det, resultaten talar ju liksom för sig själv.
Jag ägnar mig åt en form av träningsskryt när jag checkar in på gymet via FB, det hjälper mig att verkligen komma iväg. Blir jag en sämre människa?
Sådana här inlägg går för mig under kategorin /ignore.
Hade önskat en bättre ton från en moderator.
Uppladdningen i går var ganska usel. Jag åt en bra frukost, men sedan skrev jag tenta mellan kl 10-15 och levde då på naturgodis och kände mig mätt fram till middagen vid åtta. Men det räckte tydligen inte för på kvällen kunde jag inte sova för att jag var så hungrig och fick ta en banan vid elvatiden.På onsdag gör jag ett nytt försök och får då sällskap.
Bra jobbat!
Själv ligger jag på 9 minuter efter 3 veckor, så jag har stora förhoppningar om att klara mitt mål.
Försöker annars förbereda mig för Tjejmilen så gott jag kan (är det förresten nån annan i tråden som ska springa?). Varvar korta distanser i lite högre tempo med lite längre. Målet är att springa nåt långpass (kanske 14-15 km) nån vecka innan så jag sen tycker att milen är en baggis.Vi får se hur den planen funkar.
Sista 500 m var sjuuuukt jobbiga men annars kändes det väldigt behagligt hela rundan! Så hare is the shit!![]()
Nu har jag varit på vårdcentralen och jag har nog överansträngt mig. Jag skulle ta det lugnt med träning som belastar knäna. Men skulle jag springa så skulle jag springa på platt asfalt, alla andra har sagt att jag snarare borde undvika asfalt?
Men jag glömde den viktigaste frågan! Får jag röra mig trots att det gör ont?! Det är ju hur svåry som helst att röra mig så lite/ lugnt så att det inte ska göra ont?
Men jag glömde den viktigaste frågan! Får jag röra mig trots att det gör ont?! Det är ju hur svåry som helst att röra mig så lite/ lugnt så att det inte ska göra ont?