Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon ide att stretcha nu då? Rent allmänt mår jag ungefär som jag har en förkylning. Jobbet har gnällt på att jag ser sjuk ut.
Var på löplabbet och tittade på skor, 1600 kostar de jag behöver tydligen. Det ryms inte i månadens budget direkt....
Det handlar kanske inte så mycket om dig, som om de som bör få en annan nyans på detta med stretching?
Var på löplabbet och tittade på skor, 1600 kostar de jag behöver tydligen. Det ryms inte i månadens budget direkt....
Varje gång jag är på gymet ser jag ovetande människor stå och slita i sina stackars muskler. De stretchar, för det är välgörande och obligatoriskt.
Konstigt nog klagar minst en varje gång över att det gör så ont, och haltar därifrån alternativt klagar i omklädningsrummet att de nog gjort sig illa när de stretchade.
I o f s ser jag många som kommer att ha rejält ont i kroppen inom några månader, just för att de använder gym-maskinerna helt fel. När man inte känner sin kropp eller ens är intresserad, då blir det ju sällan bra.
Dra inte alla över en kam. Jag har tex en sjukdom som gör att jag inte alls svettas så mycket som de allra flesta andra gör. Jag tränar extremt hårt och någon enstaka gång kan svetten börja rinna i pannan på mig, det krävs i princip att jag har sprungit ordentligt innan för att börja svettas.
Till Er alla!
Jag misstänker att många av er har sprungit i flera år och tagit er igenom x antal vintrar. Vad har ni på kroppen när ni springer på höst/vinter?
Jodå, folk gör så. Mycket och ofta. För det är ju så underbart VÄLGÖRANDE med stretching, och det är ju också obligatoriskt enligt det stora flertalet.
I o f s ser jag många som kommer att ha rejält ont i kroppen inom några månader, just för att de använder gym-maskinerna helt fel. När man inte känner sin kropp eller ens är intresserad, då blir det ju sällan bra.