Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tycker inte skidjacka eller täckjacka passar. Då mer kappa i någon variant.Åh hattar !
Vi har flyttat in i sambons farmors gamla hus som inte var tömt på grejer. Där hittade vi några hattar! En lila liten söt sak i ull. Och dessutom en pälsmössa/hatt, helt fantastisk! Och jag vill så gärna använda dessa hattar, men vad har man för jacka/kappa till egentligen? Känns liksom inte så passande med typ en skidjacka . Vad har ni till?
Åh bra fråga. Jag undrar också.,Halvt OT men ändå...
Ni som är bra på det här med hattar, vad gör man för fräsiga frisyrer av ett långt rakt hår när man ska bära hatt? En frisyr som är snygg även om man vill ta av sig hatten?! Finns det ens
Jag skulle behöva gå en kurs i håruppsättningar till olika huvudbonader...
Har du en låg knut då?Jag har oftast fläta eller knut
Jag tycker du är jättefin i din hatt.Har du en låg knut då?
Jag måste sätta knutar ganska högt på huvudet för att den inte ska glida upp hur gör du?
På -80-talet köpte jag en slags korg som jag satte över knuten och stack en pinne igenom för att hålla fast den. Men den är sedan länge död och begraven - frid vare med den . Jag har inte sett något liknande sen dess...
Beror på hatten, brukar inte ha några problem att få knuten att sitta. Sätter upp i hästsvans med gummisnodd (för hår så klart) och vrider knuten runt den, kör några hårnålar genom snodden så brukar det sitta.Har du en låg knut då?
Jag måste sätta knutar ganska högt på huvudet för att den inte ska glida upp hur gör du?
På -80-talet köpte jag en slags korg som jag satte över knuten och stack en pinne igenom för att hålla fast den. Men den är sedan länge död och begraven - frid vare med den . Jag har inte sett något liknande sen dess...
Hatten matchar näbben bra.Har du en låg knut då?
Jag tycker du är jättefin i din hatt.
Tack vad ni är snällaHatten matchar näbben bra.
Jag tycker rosa är fint på dig,Tack vad ni är snälla
Jag var så osäker - rosa är ju inte "min" färg...
Håller med @stjarnhimmel, du klär i rosa. Bryter av fint mot det svart-vita.Tack vad ni är snälla
Jag var så osäker - rosa är ju inte "min" färg...
Hattnål? Eller hur sitter den på plats?
Hattnål? Eller hur sitter den på plats?