stjarnhimmel
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart måste vi hattnördar få ha en egen tråd...
Gärna med bilder.,,
När jag lyckats klura ut hur jag lägger in bilder så ska jag lägga in bilder på mina ca 20 hattar.., ( har inte vågat räkna)
@Anna
Hattnördar och fantaster, komsi komsi till tråden
Den var nästan exakt som en jag köpt,Denna har jag köpt i år:
Den var nästan exakt som en jag köpt,
bara ett annat band..
Har ingen koll på modet bland hattar men den kanske var årets färg..
Gärna med bildÅh, jag gillar hattar. Pillerburkar framför allt och små piffiga man nålar fast. Har ett...gäng.
Hehe..tänkte nog att du skulle hitta hit.. Trevligt.*blickar runt i min lägenhetsgarderob och vet inte vart jag ska börja...*
Kom precis hem efter en runda då jag lyckats införskaffa tre stycken hattar, två färgglada och en vintage i leopardpäls!
Hehe... Om man inte är van med hatt kan det kanske kännas ovant?Äger en hatt, men bär den inte så ofta för jag inte får den att se snygg ut på mitt huvud (brukar se ut som den flyter ovanför huvudet) :/
Jag vill också ha adressen i så fall!
Mitt pucko förstår fortfarande inte hur man publicerar bilderJag vill också ha adressen i så fall!
Men hörrni...en sån här tråd utan att ni visar hattarna på...?
Jag använder aldrig nånsin hatt för övrigt, men det är ju himla stiligt om man kan bära upp dem. Som du @tornblomma - finns det NÅGOT i klädväg du inte kan bära upp? Ger mig fan på att du skulle vara dösnygg även i en sunkig gammal one piece
Kul då ska jag kolla...Vad gulliga ni är!
Tror inte att jag får lägga ut adressen här men kolla min profil så hittar ni länken
Bara för det lovar jag att lägga upp en outfit ned hatt imorgon!
Jag vet inte, men om någon annan har hatt set det helt okej ut, men när jag har den på mig ser det inte ut som jag får den på mig ordentligt. Kanske är den för liten... :/Hehe... Om man inte är van med hatt kan det kanske kännas ovant?