Sv: Vi ska åka och titta på kattbebis!
Jag öppnade buren och satt på golvet och väntade ut lillPip -stora katten var framme givetvis och skulle titta vad det var därinne.
Så fort han såg att det var en katt så burrade han upp sej och spatserade fram och tillbaka framför den lille "här kommer jag och jag är
stor och
farlig
Det gick ganska bra, liten var ganska bortkommen den första veckan

och Nisse var väl framme och lappade till honom ibland när han satt i mitt knä.
Men det går i 9 fall av 10 bra med kattungen, till skillnad från människan så är djur ganska hemma på det här att man slår inte den som är liten.
Den äldre kan visa sej muppig för att demonstrera vem det är som äger stället, och den yngre brukar kunna falla in i ledet ganska bra.
Men faktum är att Nisse, kvarterets konung (tycker han själv) som inte bangar att slå någon på käften som kommer och vill inta hanses revir, han låter Pipen putta bort honom från maten, knuffa iväg honom från mej när jag kommer hem...
Så det där med rang är inte benhårt, jag tror att Nisse har sista ordet men Pipen har
väldigt mycket mer frihet än vad han eg. borde (snorungen

).
Jag har vart och tittat på kattungar på fyra veckor idag

så om två månader tultar det runt ett nytt litet liv här hemma.

Nisse tror jag kommer att ha väldigt mycket överseende, tror inte han kommer reagera som när Pipen kom hem då han är väldigt härdad.. och dessutom numera vuxen mogen katt.
Pipen kommer bli asglad, en kompis
Min yngsta katt har ingen stake alls, han blir enbart ledsen om någon är dum med honom, han går fram till alla katter och vill vara kompis.