Vi Newbies

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi Newbies

tack :D

Uhhh,sadlar är ett ständigt gissel för oss,särskilt på denne som har bogen långt bak och högt, samt kort rygg:crazy:

Göllig! Är det fyra vita jag anar? :love: Tre går an det också. Jag är välsignad med lagom manke, lång rygg och rund bog, så jag är nöjd!

Jag säger välkommen, även om jag är på väg ut ur tråden :p Fin häst du har!

Blufish: Ligger inte sadeln lite långt fram eller inbillar jag mig? Hon ser mer och mer vuxen ut hela tiden tycker jag :)

Jag är uppriktigt avundsjuk att du lätt kan hitta sadel!

Aaaa,4 vita runt om, på både hästen och hunden:D

Just nu på mig oxå i brist på solen:angel:

Det vet jag inte riktigt, hon har pyttemanke och hela sadeln är så väldigt liten. Men jag är tämligen säker på att den hasar fram lite efter ridning, lite för bred. Tycker den är himla svår att lägga rätt öht, hoppas det beror på passformen och inte mitt ögonmått. Letar efter bommen och bogbladet innan jag spänner någon gjord.

Ja det är ju inte helt ovanligt att sadlar glider fram under ridning :) Huvudsaken är att bogbladet är fritt så att hon kan röra sig ordentligt, men det verkar ju som att du har koll på ;) Så jag har inte menat att ifrågasätta dig :p

Det ser ut att vara så som zassoo skriver, en sadel med riggingen något längre fram skulle nog vara att föredra :-)

Tycker alla har så fina hästar!! :-)

Jag har dubbelrigging på den så jag ska flytta fram den till öglan framför. Flyttade bak den för en tid sedan då jag blev uppmanad att testa det.

Och zasso, jag tar inte illa upp! Om ingen ifrågasatte mig skulle jag ju göra fel i all evighet, och hur kul är det.

Vilken tur :D Jag känner mig alltid så dum när jag ifrågasätter någon, hmm hör jag hemma på ett diskussionsforum egentligen?! :rofl:

Ja:), tack, det va faktiskt "inte meningen", men jag antar att när man är insnöad på att bara äga araber så ligger det inbyggt att automatiskt ha ökenhund oxå...det är en italiensk vinthund,ursprungligen från arabländerna:D

Sen att alla djuren har samma färger får jag ju höra ofta

Alla fryser lika mkt på vintern så vi passar ihop så sätt:D

Jasså, det var modellen mindre! :D Söt!
Hihi, ja det tror jag med! Jag har whippet, salukis och arab!
(Så jag får se till att skaffa ett engelskt fullblod också för att matcha ras med whippen;) )

Nu har jag klurat ut fotobiten:D
Får dock ta nyare kort, men här är iaf dottern med pålle:) Hon är dock tyvärr ännu ej westernbiten;)

dsc0000015.jpg

dsc0000009le.jpg

Som Blue säger, annars lär man sig ju inte:)

Sen framför vissa sina åsikter ganska plumt tyvärr:crazy:
(inte du alltså!)

Nej jag är så rädd att folk ska ta illa upp att jag ber om ursäkt femhundra gånger :rofl: Lite överdrivet kanske ;)
Håller med om att inte alla uttrycker sig så bra, det är alltid lättare att ta kritik om den framförs på ett bra sätt :)

Håller med där! Vissa försöker man påpeka det lite fint till och de blir skitsura ändå :(

Gick ut i hagen och knäppte några bilder på mina pållar =)

En tjock Lucky Star:

167482_10150869450476344_770584305_n.jpg

En inte lika tjock Spirit (eller ja, Remedy´s Gold heter han ju):

307066_10150869451751344_29724634_n.jpg

Åååh! Gulliga Lucky! Ska vi se om lillskrutten kan få mig att flyga?

Magica! Välkommen hit!

Annars, attans vad ni pratar när jag är upptagen! Många araber här i tråden nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 708
Senast: Imna
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 712
Senast: qitis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 961
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 680
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar